Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شفیعی سرعتی زن تیم ملی والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در پایان رقابت‌های لیگ ملت‌ها گفت: مسابقات سختی بود و یک روند فرسایشی داشت. خدا را شکر در کل، بازی‌های خوبی انجام دادیم و توانستیم رقابت‌ها را آبرومندانه به پایان برسانیم. دور مقدماتی را بسیار خوب به اتمام رساندیم و در بازی مرحله نهایی در مقابل تیم لهستان، کمی ضعیف‌تر از تیم خودمان ظاهر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* داور مقصر باخت مقابل برزیل بود
ملی‌پوش والیبال با اشاره به بازی برابر برزیل گفت: هیچ‌گاه درباره داوری صحبت نکرده‌ام اما در بازی مقابل برزیل صد درصد داور مقصر شکست تیم بود. امتیازی که به نفع ایران بود، در آن لحظه حساس از تیم گرفته شد. اگر پیروز می‌شدیم، در جمع چهار تیم قرار می‌گرفتیم. همین شرایط، بسیار بر تمرکز بازیکنان تأثیر گذاشت و باعث شکست تیم شد.

* برای صعود به المپیک راهی روسیه می‌شویم
وی درباره رقابت‌های انتخابی المپیک تصریح کرد: با توجه به میزبانی روسیه، کار بسیار سختی در این مرحله خواهیم داشت. روسیه با تمام قوا در مسابقات حضور می یابد. ما برای کسب سهمیه المپیک ناامید نیستیم و برای صعود به المپیک، به روسیه خواهیم رفت. زمانی که تصمیم می‌گیریم در مسابقات حاضر شویم، یعنی می‌خواهیم تلاش کنیم تا جواز حضور در المپیک را کسب کنیم در غیر اینصورت اعزام نمی شویم. هدف تیم ملی صعود به المپیک است و این تورنمنت نیز مانند تمام مسابقات، قابل پیش‌بینی نخواهد بود. مطمئن باشید ملی پوشان تلاش خود را برای صعود خواهند کرد.

* کفه ترازو به سمت روسیه سنگینی می‌کند
شفیعی در ادامه تأکید کرد: کار، نشد ندارد. همانطور که همه از ما در مسابقات قهرمانی آسیا، انتظار قهرمانی دارند و کفه ترازو به سمت تیم ما سنگینی می‌کند، در مرحله نخست رقابت‌های انتخابی المپیک نیز کفه ترازو برای روس‌ها سنگینی می‌کند اما ما عزم خود را جزم کرده‌ایم و قطعاً برای صعود تلاش خواهیم کرد.

* مصدومیت‌ها مانع کارمان نمی‌شود
ملی‌پوش والیبال درباره شرایط جسمانی خود نیز گفت: همه بازیکنان آسیب جزئی دارند اما درصد آن متفاوت است. با فشاری که مسابقات لیگ جهانی بر بازیکنان وارد می‌کند، همیشه این آسیب‌ها وجود دارد. تیم ملی پزشک خوبی دارد که همیشه در کنار ملی‌پوشان بوده و در کمترین زمان، آنها را به شرایط ایده‌آل برساند. مصدومیت‌ها به نحوی است که با آنها سر می‌کنیم و جوری نیست که بخواهد مانع کارمان شود.

* برخی از انتقادات سازنده نیست
وی در ادامه با گلایه از انتقادات وارد شده به بازی‌های تیم ملی در لیگ ملت‌ها اظهار داشت: خیلی‌ها از تیم ملی انتظار کسب مدال داشتند، مردم نیز توقعشان از تیم بالا بود و دوست داشتند که ملی‌پوشان را بر سکو ببینند. در این میان برخی از کارشناسان انتقاداتی بر تیم ملی وارد کردند که سازنده نیست. آنها صحبت‌هایی را بر زبان آورده‌اند که بازیکنان را دلسرد می‌کند. اگر یک کارشناس انتقادی دارد و این انتقاد سازنده است، آن را مطرح کند.

* همه سوار بر یک کشتی هستیم
شفیعی تأکید کرد: همه ما سوار بر یک کشتی هستیم، اگر حفره ای در کشتی وجود دارد، بهتر است آن را برطرف کنیم تا به مقصد برسیم. انتقاداتی که می‌شود، بیشتر مُخِّل کار خواهد بود. اگر انتقاد سازنده وجود دارد، آن را بیان و راه‌حل آن را نیز بگویند. با کنایه و طعنه نمی‌توان به جایی رسید. به هر حال این صحبت‌ها به گوش بازیکنان می‌رسد و آنها در حین انجام مسابقات دلسرد می‌شوند.

* بین کارشناس با گزارشگر تفاوت وجود دارد
ملی‌پوش والیبال در پایان گفت: فرق کارشناس با گزارشگر مشخص است؛ گزارشگر نمی‌تواند در مسائل فنی دخالتی داشته باشد و در این زمینه صحبت کند. او باید کار گزارشگری خود را انجام دهد و تحلیل مسائل فنی را نیز به عهده کارشناس بگذارد.

کد خبر 4669203 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: علی شفیعی تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با وجود انتشار اطلاعیه فدراسیون کشتی در خصوص نحوه انتخاب و اعزام کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم به المپیک پاریس و دادن فرصت به حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان برای خودنمایی، اما برخی اعتقاد دارند کامران قاسم‌پور تا آخرین روزها هم شانس دارد تا به المپیک اعزام شود.

حسن یزدانی که اخیرا با علیرضا دبیر در نشستی شرکت کرد، قرار است از اردوی بعدی به تیم ملی ملحق شود و در صورت قهرمانی در تورنمنت مجارستان و به وجود نیامدن مشکلی از بابت مصدومیت کتفش می تواند در المپیک 2024 پاریس شرکت کند.

از سوی دیگر اما در بند دوم اطلاعیه فدراسیون آمده که اگر شرایط آمادگی یزدانی در تورنمنت مجارستان مناسب ارزیابی نشود، تصمیمات دیگری از سوی کادرفنی گرفته خواهد شد.

با توجه به حفظ کامران قاسم‌پور در اردوی تیم ملی و تمرینات با انگیزه او برای رسیدن به 86 کیلوگرم، به نظر می رسد این موضوع به این کشتی گیر جویباری و رفیق و همشهری حسن یزدانی اطلاع داده شده که تا روزهای آخر هم خودش را آماده نگه دارد و امیدوار به حضور در المپیک باشد.

باید دید در یک ماه آینده چه اتفاقاتی برای دو کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم ایران رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد