Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: تئاتر استانی و جشنواره موسیقی گوگانا به زودی در بندر لنگه برگزار می شود.

رضا کمالی زرکانی در نشست شورای اداری شهرستان بندر لنگه افزود: ساخت نگارخانه در این شهرستان به پایان رسیده و به زودی به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ساخت پلاتو نیز با همکاری شهرداری و شورای اسلامی بندر لنگه در حال ساخت است و در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

علی نیکویی فرماندار بندر لنگه نیز در این نشست گفت: شهرستان بندر لنگه آماده برگزاری جشنواره موسیقی گوگانا و تئاتر استانی است.

دراین نشست، مدیران جدید آب و فاضلاب روستایی و صنعت، معدن و تجارت معرفی شدند و از خدمات مدیران سابق قدردانی شد.
انتهای پیام/ر

برگزاری تئاتر استانی در بندرلنگه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره فرهنگ و ارشاد اخبار فرهنگی هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تبریک این موفقیت به جامعه تعلیم و تربیت شهرستان، اظهار داشت: پس از اجرای هشتمین جشنواره سفیران سلامت در سطح مدرسه، منطقه و استان در سال تحصیلی جاری، معلم و دانش آموزان گناوه ای در این جشنواره موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری و استانی شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه افزود: از آثار راه یافته به مرحله کشوری در این جشنواره، عاطفه عرب زاده به عنوان مدرس سلامت، رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

وی بیان کرد: در بخش دانش آموزی «نیروانا محمدپور» و «فاطمه دهقانی» در رشته مدرس کوچک و «آینا اسفندیاری» در رشته قصه گویی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم کشوری شدند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان کرد: «روژان تاجدینی»، «دینا رئوفی»، «فاطمه رستمی» و «عاطفه ابراهیمی» رتبه اول استانی و «مهدیه راستی»، «آرمینا قلی زاده» و «احمد رضا قربانی» رتبه دوم استانی در رشته‌های مختلف این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6087098

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • عمارت تاریخی فکری در بندر لنگه