Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@04:26:03 GMT

دیدار علنی وزرای خارجه بحرین و رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۶۱۳۵

دیدار علنی وزرای خارجه بحرین و رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، «خالد بن احمد»، وزیر امور خارجه بحرین برای اولین بار با «اسرائیل کاتز»، همتای صهیونیست خود در آمریکا دیدار کرد.

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی اعلام کردند که دو طرف در حاشیه برگزاری یک نشست در واشنگتن، با یکدیگر دیدار کردند.

جیسون گرینبلات، فرستاده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در مذاکرات سازش بین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی در توئیتر خود این دیدار را دوستانه خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، این برای اولین بار است که مقام‌های بحرینی به صورت علنی با مقام‌های فعلی رژیم صهیونیستی دیدار می‌کنند.

کد خبر 4670320

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بحرین تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه: اسرائیل آینده را برای همیشه باخته است

به گزارش جام جم آنلاین،  «ناصر کنعانی» در حساب شبکه ایکس خود نوشت: «اسحاق بریک» سرتیپ بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی در مقاله‌ای در روزنامه "معاریو" می نویسد که نمی‌توان برای مدت طولانی به مردم دروغ گفت. ما جنگ با حماس را باختیم، همانطور که متحدان خود در جهان را نیز از دست دادیم. هدف نابودی کامل حماس از لیست برنامه‌هایمان برداشته شد و ما اسرا را نیز باز پس نگرفتیم.

رژیم صهیونیستی فقط جنگ در نوار غزه را نباخت، آینده را نیز برای همیشه باخت. رژیم صهیونیستی جایگاهی نزد افکار عمومی جهان نخواهد داشت، این رژیم جعلی ۳۱ هزار انسان شامل ۲۲ هزار زن و کودک را طی پنج ماه در نوار غزه کشت اما با کشتن هر انسان فلسطینی، مسئله فلسطین زنده‌تر شد و جای خود را در جهان و افکار عمومی دنیا بیش از قبل بازیافت.


رژیم صهیونیستی و حامیانش بدانند و می‌دانند که نه در مقابل حماس، بلکه در برابر ملتی تاریخی، اصیل و ریشه‌دار به نام فلسطین ایستاده‌اند. بی تردید آینده از آن فلسطین و ننگ و بدنامی ابدی از آن رژیم اسرائیل است.

دیگر خبرها

  • آمریکا عواقب حمله به رفح را برای اسرائیل روشن کند
  • مصر: آمریکا عواقب حمله به رفح را برای اسرائیل روشن کند
  • سخنگوی وزارت خارجه حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا را محکوم کرد
  • ترامپ برای اولین‌بار خواستار آتش‌بس در غزه شد
  • سخنگوی وزارت خارجه: اسرائیل آینده را برای همیشه باخته است
  • لفاظی جدید وزیر خارجه صهیونیست‌ها درباره حمله به رفح
  • گفت‌وگوی اردن و آمریکا برای آتش‌بس فوری در غزه
  • گفتگوی مقامات طالبان و ازبکستان
  • وزیر خارجه سابق فرانسه خشونت رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد
  • حضور نظامی آمریکا در سوریه اشغال گرایانه، غیرقانونی و غیر موجه است