Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، یحیی گل‌محمدی در نقل‌وانتقالات این فصل دندان خود را برای شکار ستاره‌های ناراضی استقلال تیز کرده است. پدیده شهر خودرو بعد از جذب مهدی رحمتی اکنون قصد دارد دیگر ستارۀ ناراضی آبی‌پوشان را به خدمت بگیرد. گل‌محمدی از مسئولان پدیده درخواست کرد تا طارق همام، هافبک عراقی را جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همام بعد از انجام مذاکرات فراوان با مدیران استقلال با این تیم به توافق نرسید و از جمع شاگردان استراماچونی جدا شد و اکنون برای حضور در پدیده شهر خودرو با این تیم مشهدی به توافق نهایی رسیده و یک قدم تا امضای قرارداد فاصله دارد. همام بازیکن با استعداد و باهوشی است که مطمئناً در فصل آینده در ترکیب پدیده خواهد درخشید.

 

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: طارق همام پدیده مشهد یحیی گل محمدی نقل و انتقالات استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مهدی مهدی‌پور صبح امروز پایش را به تیغ جراحان سپرد.هافبک استقلالی ها که چند هفته قبل رباط صلیبی پاره کره بود امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.این عمل موفقیت آمیز بود و با شرایطی که دوران پس از این عمل سنگین دارد مهدی پور تا شروع فصل جدید نمی تواند تیمش را در مسابقات همراهی کند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898733

دیگر خبرها

  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • ستاره تیم ملی در یک قدمی آقای گلی جام ملت‌ها
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • ستاره استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد