Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@01:48:39 GMT

بازی‎های بومی و محلی بسیجیان کشور برگزار شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۶۳۷۷

بازی‎های بومی و محلی بسیجیان کشور برگزار شد+تصاویر

‍‍‍‍‍‍

معاون تربیت بدنی سپاه فتح در خصوص برگزاری بازی های بومی و محی به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقات بومی و محلی بسج کشور در قالب 195 ورزشکار از 15 استان مختلف کشور به میزبانی کهگیلویه و بویراحمددر شهر یاسوج به مدت 3 روزبرگزار میشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس؛ معاون تربیت بدنی سپاه فتح در خصوص برگزاری بازی های بومی و محی  به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقات بومی و محلی بسیجیان کشور در قالب 195 ورزشکار از 15 استان مختلف کشور به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج به مدت 3 روز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سیدهادی سیدی گفت: مراسم از روز 26 تیرماه آغاز و تا ظهر جمعه ادامه داشته و در این روز اختتامیه خواهد بود، این مسابقات  در 4 رشته اصلی شامل دان پلان( کلکله برد به زبان محلی)، هفت سنگ، کشتی محلی، طناب کشی خواهد بود و همچنین شامل 4  رشته فرعی شامل چوب کشی، پرش طول، الختر، لیلی است.

وی افزود: این مسابقات با حضور 14 استان شامل کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، زنجان، قزوین، فارس، هرمزگان، لرستان، کرمان، اصفهان، خوزستان، مازندران، کرمانشاه، مرکزی و همدان برگزار می شود.

معاون تربیت بدنی سپاه فتح گفت: هدف از برگزاری این مسابقات تقویت فرهنگ های بومی و محلی و انتقال آداب و رسوم فرهنگ عشایری کهگیلویه و بویراحمد است و از طرفی سبب تبادلات فرهنگی بین استان کهگیلویه و بویراحمد با دیگر استان ها خواهد شد.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 

انتهای پیام/

یفقل دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ در این جشنواره عشایر در ۷ رشته به رقابت پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • جشنواره بازی‌های بومی محلی در میناب
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • جشنواره بازی های بومی محلی در میناب
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی