Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، در جریان این رقابت‌ها و در دیدارهای برگزار شده، تیم‌های بسکتبال هیأت صومعه سرا و دنیای فلز رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم صومعه سرا موفق شد با نتیجه ۵۳ بر ۴۵ حریف خود را شکست دهد.

همچنین در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها، تیم‌های بسکتبال درفک گلبند رشت و هیات لاهیجان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم رشت در یک بازی برتر با نتیجه ۷۲ بر ۵۵ برابر حریف خود به برتری دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در سومین دیدار رقابت های بسکتبال لیگ مردان گیلان جام پسران باران، تیم‌های ملوان بندرانزلی و شهرداری لنگرود که در گروه دوم این مسابقات قرار دارند، به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم بندرانزلی توانست با نتیجه ۵۹ بر ۴۳ برابر حریفش پیروز شود.

در رقابت‌های بسکتبال لیگ مردان استان گیلان جام پسران باران، ۱۱ تیم در دو گروه به صوت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردازند که در نهایت تیم‌های اول تا چهارم هر گروه به مرحله حذفی صعود می‌کنند.

۷۲۸۵/‏۲۰۰۷/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسکتبال ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند. تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

کد خبر 6088352 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و سایپا + پخش آنلاین
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور