Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سید حسن طباطبایى اظهار داشت: على رغم تلاش هاى فراوانى که صورت گرفت مشکل محرومیت امیر مهدى زاده رفع نشد. از زمانى که متوجه شدیم محرومیت مهدى زاده پابرجاست تلاش هاى بسیارى انجام دادیم، حتى با اسپینوز رییس فدراسیون جهانى نیز رایزنى کردیم ولى مشکل کاراته کاتاى با اخلاق کشورمان حل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وى افزود: براى خیلى ها این پرسش بوجود امده که چرا در تمام این یک سال مشکل مهدى زاده پیگیرى و مرتفع نشد که در پاسخ باید گفت بعد از تغییر و تحولات فدراسیون بر اساس گزارش هایى که به من داده شد، عنوان کردند که مشکل مهدى زاده در همان جاکارتا مرتفع شده اما نشده بود و تنها وعده و وعیدهاى شفاهى داده شده بود.

طباطبایی ادامه داد: با استناد به همان گزارش ها تصور محرومیت مهدى زاده را نداشتیم. دیروز حتى کارت مسابقه این ورزشکار هم صادر شد اما به یکبار مسوولان برگزارى مسابقات مدعى شدند مهدى زاده محروم است.

رییس فدراسیون کاراته تصریح کرد: ما اگر واقعیت را مى دانستیم یا فدراسیون کاراته آسیا قبل از مسابقات از محرومیت ورزشکارمان سخن مى گفت ان وقت شرایط فرق مى کرد. حداقل آن بود که تلاش مان را براى رفع محرومیت زودتر شروع مى کردیم. از طرف دیگر وقتى متوجه مى شدیم مشکل حل نمى شود لااقل یک ورزشکار دیگر را به جاى مهدى زاده اعزام مى کردیم.

طباطبایی خاطرنشان کرد: به محض بازگشت تیم ملى از ازبکستان این موضوع را بررسی مى کنیم زیرا با این اتفاق تلخ نه تنها شانس کسب یک مدال از ایران سلب گردید بلکه زحمات چندین ماهه مهدى زاده و کادرفنى هم نادیده گرفته شد.

رئیس فدراسیون کاراته در بخش دیگرى از صحبت هایش به موضوع انتخابات فدراسیون کاراته آسیا اشاره کرد و گفت: از یک ماه قبل رایزنى هاى خود را برای گرفتن کرسی در هیات رییسه آسیا آغاز کردم اما در این چند روزه با بررسى شرایط متوجه شدیم نماینده کشور قزاقستان به عنوان رقیب جدى ایران شرایط بهترى نسبت به ما دارد. به همین دلیل پیش برگزارى انتخابات تصمیم گرفته شد در انتخابات شرکت نکنم.

وى افزود: باید واقعیت ها را بپذیریم. اعضاى فعلى هیات رییسه رایزنى هایشان را از یک سال قبل آغاز کرده بودند و امروز ثمره همان رایزنى ها را دریافت کردند. شرایط انتخابات به گونه اى بود که خیلی از نامزدها از شرکت در ان انصراف دادند. 

طباطبایی در پایان عنوان داشت: درست است که ما در هیات رییسه آسیا صاحب کرسى نشدیم اما رایزنى هاى صورت گرفته سبب شد که شانس ایران براى عضویت در کمیته هاى جهانى و آسیایى افزایش یابد. تمام تلاشم آن است که از تمام ظرفیت هاى کاراته ایران در این زمینه استفاده شود. ان شاالله اتفاق مورد نظر در آینده اى نزدیک رخ خواهد داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون کاراته حسن طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه تحولی آغازی برای اجرای سند تحول بنیادین است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:با کارنامه تحولی می‌توانیم تمام سطوح شناختی را در دانش آموزان و همکارانمان ارائه دهیم و به نوعی کارنامه تحولی آغازی برای اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است. - اخبار استانها -

به گزرش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سید‌امیر شوشتری در همایش تبیینی برگزاری امتحانات نهایی با تبریک هفته معلم و یاد استاد شهید مرتضی مطهری اظهارداشت: اقدامات هوشمندانه و تحولی در نظام ارزشیابی آموزش و پرورش برنامه‌ریزی شده است، سلامتی امتحانات آموزش و پرورش، بالابردن کیفیت امتحانات، برگزاری امتحانات به صورت استاندارد و ‌سلب بهانه‌هایی که عده‌ای می‌خواستند امتحانات نهایی را در این سطح مشکل جلوه دهند.

وی افزود: امتحانات نهایی از جمله برنامه ریزی‌های موفق در آموزش و پرورش است که از نحوه اجرای آن رضایت کامل داریم.

شوشتری تصریح کرد: باید در امتحانات شیوه سنجش و توانایی‌های دانش‌آموزان مشخص شود، با برنامه‌ریزی جدید امتحانات و کارنامه تحولی می‌توانیم تمام سطوح شناختی را در دانش‌آموزان و همکارانمان ارائه دهیم و به طور کامل به اجرای سند تحول بنیادین دست یابیم از طرفی قطع ید سودجویان و مافیای امتحانات نیز از برکات برنامه‌ریزی های انجام شده در بحث امتحانات نهایی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تحولات بنیادین در آموزش و پرورش بسیار سریع انجام شد و این سرعت و عدم تمرکز ممکن است موجب عدم توجیه برگزارکنندگان شود که تشکیل چنین جلساتی برای آن بسیار موثر است، از خانواده‌ها و دانش‌آموزان هم نباید قبل از اطلاع‌رسانی توقع زیادی داشته باشیم. لذا باید یک اطلاع رسانی عمومی و سراسری و توجیه از این موضوع صورت بگیرد و در نرم افزار شاد و رسانه های آموزش و پرورش و صدا و سیما اطلاع رسانی هرچه کامل تر نسبت به سند تحویل بنیادین و کارنامه تحولی داشته باشیم.

امتحانات نهایی یک آزمون برای آموزش و پرورش است

 حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد، معاون فرهنگی اجتماعی زیارت استانداری خراسان رضوی  نیز با بیان حدیثی از امام صادق (ع) اظهارداشت: هر که براى خدا علم بیاموزد و به آن عمل کند و به دیگران آموزش دهد، در ملکوت آسمان ها به بزرگى یاد شود؛ همانطور که شهید مطهری براى خدا آموخت، براى خدا عمل کرد و براى خدا آموزش داد! این هفته؛ هفته بزرگداشت زحمات معلم و یاد شهید مطهری است.

وی بیان کرد: آموزش متولیان فراوانی در مقاطع گوناگون دارد، اما همچنان آموزش و پرورش مهم ترین و اصلی ترین جایگاه در صیانت از نیروی انسانی است و امروز مسئولیت شما برترین ترجمان رسالت انبیاست.

گنابادی نژاد گفت: امتحانات نهایی قبل از اینکه یک آزمون برای دانش آموزان باشد یک آزمون برای آموزش و پرورش است تا خود را بسنجد.

وی افزود: نقطه پایان یادگیری و نقطه اطمینان از اجرای صحیح آن ارزیابی است و این امتحانات نهایی هیمنه هیولای کنکور را در هم می‌شکند.

معاون استاندار خراسان رضوی از ابلاغ الزامات مرتبط با فرمانداری‌ها به همه شهرستان ها خبرداد و گفت: امتحانات باید بگونه ای باشد که علاوه بر دانش آموز به نحوه عملکرد معلم و مدیر و مدیرکل و همه دست اندکاران آموزش و پرورش نمره دهیم و آن ها را ارزیابی کنیم.

گنابادی نژاد ادامه داد: با کمک شما عزیزان باید فضای هر نوع سودجویی و سواستفاده از این امتحانات را حتی در خارج از آموزش و پورش محدود کنیم تا مشکلات کنکور تکرار نشود. آزمون ها همواره سوداگران و سودجویانی دارند.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • کارنامه تحولی آغازی برای اجرای سند تحول بنیادین است
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است