Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی امیری پیش از ظهر امروز با حضور در مسجدسلیمان از مناطق مختلف این شهر و همچنین منازل و اماکن آسیب دیده از زلزله مسجدسلیمان بازدید از مردم کرد.

وی طی این بازدید به مشکلات مردم گوش داده و به آنها اعلام کرد که از طرف رئیس جمهور مأمور شده تا وضعیت مناطق مختلف مسجدسلیمان را بررسی و گزارش آن را به هیئت دولت ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز دوشنبه ۱۷ تیرماه ساعت ۱۱:۳۰ زلزله‌ای باقدرت ۵.۷ ریشتر همه مردم خوزستان و استان‌های هم‌جوار را به شوک فرو برد که در همه این مناطق، این زلزله احساس شد تا اینکه مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران مرکز زمین‌لرزه را شهرستان مسجدسلیمان معرفی کرد. این زلزله در علاوه بر شهرهای استان خوزستان، در استان‌های همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد نیز احساس شد.

در این زمین لرزه یک نفر مسن به علت سکته قلبی فوت کرد.

کد خبر 4670353

منبع: مهر

کلیدواژه: حسینعلی امیری معاون پارلمانی و مجلس مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سپهر خلجی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، درباره دیدار اخیر رئیس جمهور با مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران، اظهار داشت: تهران بر خلاف اینکه پایتخت است و این تصور وجود دارد که دارای امکانات بوده، اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تصریح کرد: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران، موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است. باید در نگاه متوازن دولت، این استان نیز مورد توجه قرار گیرد.   خلجی گفت: با این نگاه، برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفر‌های استانی رئیس جمهور، باید به تهران نیز توجه شود، اما چون تهران بزرگ است، باید این سفرها، منطقه به منطقه و برای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، کارهای لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • ایجاد نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری در قشم
  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر تیتکانلو خراسان شمالی را لرزاند
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت