Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@09:24:11 GMT

مدافع بارسلونا به ختافه پیوست

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۶۸۱۱

مدافع بارسلونا به ختافه پیوست

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مارک کوکورلا بازیکن ۲۰ ساله پارسال تیم فوتبال ایبار طی روز‌های گذشته به دلیل وجود بند بازخرید در قراردادش، به بارسلونا بازگشت.

کوکورلا با قراردادی به ارزش ۴ میلیون یورو هفته گذشته از ایبار به بارسلونا آمد، اما با اعلام والورده، سرمربی بارسلونا  این مدافع چپ باز هم جایی در تیم اصلی بارسلونا نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا این بازیکن اسپانیایی که در لاماسیا به فوتبال اروپا معرفی شده است، با قرارداد قرضی راهی تیم فوتبال ختافه اسپانیا شد.

بارسلونا در پست دفاع چپ یوردی آلبا را در اختیار دارد و مدیران این تیم برای پیدا کردن یک مهره تاثیرگذار برای جانشینی این مدافع باتجربه در حال مذاکره با لیورپول هستند تا آلبرتو مورنو را به نیوکمپ بیاورند.

بیشتر بخوانید:

مدافع بارسلونا همبازی پورعلی‌گنجی شد

جدیدترین پیشنهاد بارسا برای بازگرداندن نیمار

شماره گریزمان در بارسلونا مشخص شد

انتهای پیام/

کوکورلا به ختافه پیوست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن مونیخ از چند ماه قبل شرایط آرائوخو را به دقت زیر نظر داشتند و امیدوار بودند که بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند و حتی گفته شده بود که پیشنهادی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بارسلونا ارائه کردند که از سوی مدیران این باشگاه رد شد.

با این حال، رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی در چند روز اخیر خبر داده بودند که بایرن مونیخ در حال آماده کردن پیشنهادی هنگفت و جذاب برای به خدمت گرفتن این بازیکن است و شاید رد کردن این پیشنهاد برای مدیران بارسا سخت باشد.

در عین حال، به نظر می‌رسد که این ستاره اهل اروگوئه هم چندان از این پیشنهاد ناراضی نیست و برای پوشیدن پیراهن بایرن وسوسه شده، هرچند همیشه تاکید کرده که اولویتش بارسا است. همین باعث شده که ژاوی برای حفظ این بازیکن ارزشمند تیمش دست به کار شود.

روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که سرمربی بارسلونا که حالا مشخص شده قصد دارد در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد از آرائو خواسته که پیشنهاد بایرن را رد کند و در این تیم بماند. ژاوی به این بازیکن گفته که برای فصل آینده روی او حساب می‌کند و قرار است نقش مهمی را در بارسا ایفا کند.

دیگر خبرها

  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • پاس های تماشایی پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله بارسلونا / فیلم
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست