Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با اشاره به افزایش کیفیت داوری در مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم، گفت: در این مرحله از ۵ داور بین‌المللی و ۷ داور بومی استفاده می‌کنیم.

حجت‌الاسلام «مهدی عباسی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در این استان، اظهار داشت: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 27 و 28 تیرماه جاری در فردوس در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی از رقابت قریب 257 نفر در این مرحله از مسابقات خبر داد و افزود: از این تعداد 103 نفر آقا و 139 نیز بانوان هستند که در رشته‌های شفاهی به رقابت می‌پردازند.

 

وی به تشریح برنامه‌های این مسابقات پرداخت و گفت: آزمون تمام رشته‌های از ساعت 8 صبح آغاز می‌شود که در بخش برادران مسابقات در استان مقدس امامزادگان فردوس و در بخش خواهران در دانشگاه فرهنگیان فردوس است ضمن اینکه شرکت در آزمون کتبی مفاهیم برای شرکت‌کنندگان الزامی است.

 

حجت الاسلام عباسی بیان داشت: در روز نخست این دوره از مسابقات در بخش خواهران رشته‌های قرائت، ترتیل، دعاخوانی و حفظ کل و در بخش برادران رشته‌های دعاخوانی، اذان، قرائت و رشته‌های حفظ 5، 10 و 20 جزء به رقابت پرداختد که در مجموع 78 برادر و 75 خواهر در روز نخست به رقابت پرداختند.

 

وی با اعلام اینکه این مسابقات هم‌اکنون در شهرستان فردوس در رشته‌های باقی مانده در حال برگزاری است، مطرح کرد: در مسابقات سال جاری 5 داور بین‌المللی و مجرب و 7 داور بومی داوری این مسابقات را انجام می‌دهند.

 

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی بیان داشت: در مرحله استانی این دوره از مسابقات 9 نفر از خوسف، 14 نفر از سربیشه، 30 نفر از قائنات، 17 نفر از خضری دشت بیاض، 23 نفر از طبس، 27 نفر از زیرکوه، 26 نفراز بشرویه، 22 نفر از فردوس، 39 نفر از بیرجند و درمیان، 26 نفر از سرایان، 9 نفر از نهبندان حضور دارند.

 

حجت الاسلام عباسی به مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات اشاره و اعلام کرد: مراسم اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف عصر امروز 28 تیرماه ساعت 18 در مجتمع شهید آوینی فردوس برگزار می‌شود.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام رضا ع سازمان بهزیستی نماینده ولی فقیه در هرمزگان امام جمعه بندرعباس جنوب کرمان مسائل زیست محیطی شیراز هفته عفاف و حجاب روزنامه دهه کرامت مسابقات قرآن کریم مرحله استانی فردوس بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی

موسوی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه بیمارستان‌های خراسان جنوبی در ۲ سال گذشته تا کنون به بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات جدید، مجهز شده اند، گفت: در این مدت ۷۰ تخت ویژه آی سی یو با تجهیزات کامل، ۲۲ دستگاه آزمایشگاهی پیشرفته، ۳۱ دستگاه شاخص تشخیصی از جمله سه دستگاه ام ار آی برای قاین، فردوس و طبس، ۵۶۴ تخت بیمارستانی، دستگاه سی تی اسکن آنژیو (برای مرکز فوق تخصص قلب بیرجند) و یک دستگاه سی تی اسکن دیگر برای بیماران سرطانی و قلب و عروق با کمک دولت تأمین شده است.

او افزود: در دولت سیزدهم همچنین ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی تکمیل شده و علاوه بر طرح‌های توسعه بیمارستان‌های بشرویه، درمیان و سرایان، برای قاین، نهبندان، زیرکوه و طبس هم طرح فعال است.

موسوی میرزایی با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۱ دستیار تخصصی پزشک در هشت رشته دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مشغول به تحصیلند اظهار کرد: هم اکنون ۶۵ کد رشته در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند فعال است و علاوه بر آن ۲۱۱ دانشجوی تحصیلات تکمیلی هم در رشته‌های مختلف از جمله مغز و اعصاب، جراحی اعصاب، بیماری‌های داخلی، قلب، رادیولوژی و جراحی عمومی در حال تحصیلند تا به جمع جامعه‌ پزشکی بپیوندند.

بیشتر بخوانید

 بیش از هزار نفر از خدمات بانک امانات هلال احمر بهره‌مند شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: ۴۳ مرکز سلامت شهری، ۶۱ مرکز سلامت روستایی، ۷۱ پایگاه بهداشتی، ۳۲۶ خانه بهداشت، ۸۵ پایگاه اورژانس جاده‌ای و ۲ پایگاه امداد هوایی در خراسان جنوبی خدمات بهداشتی ارائه می‌کنند.

او گفت: افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در بخش خصوصی و دولتی مهمترین هدفگذاری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند است که هم اکنون حدود ۹ هزار پرسنل دانشگاه، برای تحقق این هدف تلاش می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی