Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف استان خوزستان در روز جمعه ۲۸ تیرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دست آتش از ارتفاعات بلوط بلند ایذه کوتاه شد

مصطفی سمالی فرماندار ایذه گفت: از صبح امروز، جمعه ۲۸ تیرماه، آتش به جان جنگل‌های بلوط ارتفاعات بلوط بلند در محدوده روستای حاجی کمال افتاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این منطقه، مرز بین استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان است و ساعاتی پیش با تلاش نیرو‌های منابع طبیعی و مردم این آتش سوزی مهار و از گسترش آن جلوگیری به عمل آمد.

سمالی، بر همکاری بین ستاد مدیریت بحران‌های استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری در اینگونه آتش سوزی‌ها تاکید مرد و اظهار داشت: جنگل‌های بلوط به عنوان سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند و مردم بختیاری نیز پیوند ناگسستنی با این درختان دارند به همین دلیل باید در اسرع وقت جلوی خسارت‌های آتش سوزی گرفته شود.

فرماندار ایذه با درخواست از گردشگران و مردم مناطق کوهستانی و جنگلی برای رعایت نکات ایمنی افزود: با توجه به بارش‌های خوب سال بارشی جاری، مراتع بسیار مستعد آتش سوزی شده‌اند و باید از هرگونه اقدام خطرناک مانند روش کردن آتش در این مناطق خودداری شود.

پلیس شوش، میزبان سارقان حرفه‌ای منزل

سرهنگ حمید رضا بهاروند فرمانده انتظامی شوش با اشاره به وقوع چندین فقره سرقت منزل در برخی مناطق این شهرستان گفت: موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی اذعان داشت: با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان و همکاری ماموران انتظامی، طی چند روز گذشته ۳ سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی چند عملیات مشترک در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ بهاروند افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۱ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شوش اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، بیان داشت: بیشتر سرقت‌های منزل علت آن ضعیف بودن قفل‌ها و توپی درب‌های ورودی است، لذا شهروندان برای پیشگیری از سرقت محل سکونت خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

دستگیری ۱۱ متهم در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در امیدیه

سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده انتظامی امیدیه گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده، مرحله‌ای دیگر از این طرح در سطح این شهرستان با حضور کلیه پلیس‌های تخصصی، کوپ و یگان امداد با اشراف اطلاعاتی دقیق اجرایی شد.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس با اقدامات تخصصی و شناسایی اماکن و پاتوق مجرمان درنقاط آلوده ضمن هماهنگی قضائی در چند عملیات مشترک، ۱۱ متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ میررضایی در ادامه گفت: در این طرح یک دستگاه خودرو پراید، ۱۶ رأس احشام، ۲ دستگاه تلفن همراه، سه عدد ضبط خودرو و تعدادی آلات و ادوات ساختمانی سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه با اشاره به اینکه در ادامه این طرح ۳ واحد صنفی متخلف پلمپ و به ۲ واحد دیگر تذکر داده شد، اذعان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.


انتهای پیام/تکمیل می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۴۳ سارق خودرو طی فروردین ماه سال جاری در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه در فروردین ماه امسال، ۴۳ سارق خودرو توسط پلیس آگاهی در سطح استان گیلان شناسایی و دستگیر شدند و بر اساس تحقیقات انجام شده این افراد به ۶۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: در این راستا، ۵۱ دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه پژو پارس، یک دستگاه نیسان، یک دستگاه پیکان وانت، یک دستگاه پژو ۲۰۷ و یک دستگاه پژو ۲۰۶ سرقتی کشف شد.

وی با بیان اینکه سرقت خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل در گیلان ۲۱ درصد کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی گیلان، رعایت نکات حفاظتی و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس را مهمترین عامل سوءاستفاده سارقان دانست و تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این موضوع مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی دنبال می‌شود.

کد خبر 747602

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر