Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم کشتی شهرداری کرمانشاه در دهمین دوره مسابقات کشتی آزاد کلانشهرهای کشور با کسب ۱۶۷ امتیاز قهرمان شد. ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، در این دوره از رقابت‌ها پس از کرمانشاه، تیم‌های مشهد و همدان دوم و سوم شدند.

دهمین دوره مسابقات که با حضور 9 تیم از شهرداری‌های تهران، کرج، رشت، مشهد، تبریز، شیراز، همدان، کیش و کرمانشاه در ورزشگاه قمر بنی هاشم برگزار شد پس از رقابت کشتی گیران در اوزان مختلف مقامهای برتر مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 125 کیلوگرم، محسن یوسف‌نیا از کرمانشاه، یوسف رزم‌آرا از مشهد و جواد بازدار طارمی از رشت اول تا سوم شدند و در وزن 97 کیلوگرم سعید فارغی از کرمانشاه، مهدی یکه از مشهد، مروان صادقی از مشهد عناوین برتر را کسب کردند.

در وزن 86 کیلوگرم مسعود حیدریان از کرمانشاه اول، میثم صفری از کرج دوم و کاظم مختاری از مشهد سوم شدند و در وزن 74 کیلوگرم رضا رجب‌زاده از مشهد، مجید یوسفوندی از کرمانشاه و اکبر مظفری از همدان اول تا سوم شدند.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برگزار می‌شود/ آغاز تمرینات برای اعزام به لهستانمسابقات کشتی آزاد شهرداری کلانشهرهای کشور در کرمانشاه آغاز شدوزارت ورزش بلای وزنه‌برداری را سر کشتی نیاورد/ از حکم ریاست تا مسیر المپیک راهی نیست

در وزن 65 کیلوگرم حسین رومیایی از همدان، امید صمدی از کرمانشاه و احمد لعل صاحبی از مشهد بر سکوهای اول تا سوم نشستند و در وزن 61 کیلوگرم متین زارعی از کرمانشاه اول، محمدرضا صدری مقدم از مشهد دوم و سعید بیات از همدان سوم شدند.

در وزن 70 کیلوگرم محمد حسین سلطانی حقیقی از همدان، مجتبی توکلی از مشهد و سجاد عزیزی از کرمانشاه عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در وزن 57 کیلوگرم صابر مشهری از رشت، اول، شهاب اسدی از کرج دوم و سعید طالبی از همدان سوم شدند.

انتهای پیام /ن

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم

در پایان روز ششم رقابت‌های قهرمانی کشور، نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختران مشخص شدند. - اخبار استانها -

فرماندار همدان، مسلم مخفی در حاشیه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: عمیقا به این موضوع اعتقاد داریم که ورزش برای سلامت جسمی و روحی و روانی تک تک افراد جامعه ضروری است.

وی افزود: در دولت سیزدهم توفیق داشتیم تا در موضوع آماده سازی زیرساختها، ساخت سالن‌های ورزشی و توجه به ورزش در بعد ورزش همگانی و قهرمانی به بهترین وجه ورود داشته باشیم.

مخفی با بیان اینکه در همدان زیرساختهای مناسب در حوزه ورزش فراهم بوده عنوان کرد: اکنون به مدت چند روز همدان با کیفیت و در سطح بالا میزبان مسابقات رشته ورزشی کاراته انتخابی تیم ملی بوده که در رده‌های سنی مختلف در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

 

.

 

به گزارش تسنیم، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در حضور افسانه باقری نایب رییس بانوان فدراسیون مریم احمدی نایب رئیس بانوان هیات کاراته همدان، لیلا بهرامی سرمربی بزرگسالان و ستاره موسوی سرمربی رده سنی زیر 21 سال دختران برگزار شد.

 مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان دختران به شرح زیر است:

وزن 47- کیلوگرم:
1. هستی گرائیلی از استان مازندران
2. صدف حسنلو از استان تهران
3. ندا رستمی از استان فارس
3. سارینا ربیعی از استان اصفهان

وزن 54- کیلوگرم:
1. نگین مهرعلی تبار از استان مازندران
2. هستی میر از استان کرمان
3. هستی سلطانی از استان اصفهان
3. ستایش قانعی از استان کرمان

وزن 61- کیلوگرم:
1. ساغر جندقی از استان سمنان
2. روجا شاهرخی از استان مازندران
3. زینب حسین خانلی از استان البرز
3. ستایش ملائی چروده از استان گیلان

وزن 61+ کیلوگرم:
1. مریم گرزین از استان مازندران
2. فاطمه شعبانی از استان مازندران
3. هستی صفی خانی از استان مرکزی
3. تازه زینب سعیدآبادی از استان تهران

رقابت‌های قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) طی روزهای 27 الی 31 فروردین 1403 در بخش آقایان و یکم الی 6 اردیبهشت در بخش بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان