Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@13:56:53 GMT

فوت پسر ۶ ساله در جشن عروسی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۷۷۴۳

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از فوت پسر بچه ۶ ساله ای در مراسم عروسی در باغ تالاری واقع در غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح خبر بیان داشت: ساعت ۱ بامداد امروز حسب اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت کودکی در باغ تالاری ماموران کلانتری ۱۳۹ مرزداران به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص گردید کودک ۶ ساله ای که تک فرزند خانواده بوده همراه والدینش از یکی از استان ها برای شرکت در مراسم عروسی دختر عمویش به محل آمده بود و ساعت پایانی مراسم در حالی که پدر و مادرش داخل سالن بودند به اتفاق کودکان دیگر در حال بازی کردن در محوطه بود که دقایقی به تنهایی روی پل آهنی رفت که بر عرض آب نمای وسط باغ قرار داشت و روی پل که با چمن مصنوعی پوشانده شده بود سیم های برقی نیز وجود داشت.

این مقام انتظامی افزود: به نظر می رسد قسمتی از سیم اتصالی داشت که پای کودک با آن برخورد و منجر به برق گرفتگی او شد که به داخل آب نما پرتابش کرد که در همان محل جانش را از دست داد.

جانشین پلیس پیشگیری ادامه داد: با تایید فوت کودک توسط عوامل اورژانس ، موضوع به نظر مقام محترم قضایی رسید که مسئولان تالار برای تحقیقات به کلانتری منتقل شدند و پرونده تحت رسیدگی است.

وی در خاتمه تاکید کرد: والدین در هر شرایطی مراقبت لازم از کودکان خود داشته باشند تا شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پلیس پیشگیری پلیس تهران جشن عروسی باغ تالار حادثه مرگ پسر ۶ ساله قطعنامه ۵۹۸ صندوق توسعه ملی مسعود رجوی میدان حسن آباد شورایاری ها علیرضا دبیر آیت الله حقانی حذف یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ نبی‌الله قاسمی فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اشاره به حادثه تیراندازی منجر به فوت در این شهرستان گفت: عوامل نیروی انتظامی ساعت ۱۷ عصر روز گذشته در پی اطلاع مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی‌بر یک فقره تیراندازی منجر به فوت در یکی از روستاهای اطراف خرم‌آباد بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

وی اضافه کرد: یک کودک ۵ ساله بر اثر سهل‌انگاری شخص دارنده سلاح مجاز، حین بازی با سلاح به‌ سمت خاله خود که حدود ۱۴ سال دااشته شلیک و او بر اثر این حادثه فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تأکید کرد: فقط افرادی که پروانه سلاح به‌ نام آنهاست مجاز به استفاده و نگهداری از سلاح هستند و در صورت بروز حوادث برابر قانون با این افراد برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: از دارندگان سلاح مجاز درخواست می‌شود سلاح خود را دور از دسترس کودکان نگهداری کنند که شاهد بروز حوادث مرگبار نباشیم.

کد خبر 846740 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم تیراندازی استان لرستان حوادث ایران

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!