Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:42:17 GMT

جلسه مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس در اردوی ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۷۹۶۲

جلسه مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس در اردوی ترکیه

«ایرج عرب» امروز (جمعه) وارد اردوی سرخپوشان در استانبول ترکیه شد و پیش از ظهر با «گابریل کالدرون» دیدار و گفتگو کرد و در جریان نشستی با سرمربی، از شرایط اردو، تیم و امکانات جویا شد و درباره ادامه برنامه های آماده سازی در تهران و نقل و انتقالات هماهنگی هایی را انجام دادند.

در این نشست، سرمربی پرسپولیس ضمن خوش‌آمدگویی به مدیر عامل و تقدیر از مهیا ساختن امکانات و تشکیل اردو، ابراز امیدواری کرد، ثمره کار تیم در اردو قابل قبول باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن خلیلی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس نیز در این جلسه حضور داشت و اطلاعات کامل اردو و تیم را در اختیار مدیر عامل قرار داد.

همچنین گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در طول برگزاری اردوی این تیم در ترکیه و در زمان‌های مناسب و پس از هر وعده غذایی در رستوران با یکی از اعضای تیم جلسه و نشستی را در خصوص شرایط اردو و وضعیت آنها برگزار و با آنها به گفت و گو می‌پردازد.

اردوی تیم فوتبال پرسپولیس از روز چهارشنبه هفته گذشته در کمپ کارتپه استانبول آغاز شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرسپولیس گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، طی روزهای گذشته به شکلی عجیب شایعه شده بود ممکن است در پایان فصل، علی دایی سرمربی پرسپولیس شود و جای اوسمار ویرا را بگیرد.

البته که دایی قبلا هم گفته بود بابت دوری‌اش از فوتبال ناراحت نیست، از رسیدگی به خانواده‌اش لذت می‌برد و تصمیمی هم برای بازگشت به این حوزه ندارد. او بعد از شایعه اخیر هم آن را قویا تکذیب کرد و گفت سرمربی پرسپولیس نخواهد شد، همانطور که در نیم‌فصل، پیشنهاد جانشینی با یحیی گل‌محمدی را رد کرد. پرسش کلیدی اما اینجاست که اگر اوسمار در پرسپولیس چه نتایجی بگیرد، علیه او شایعه نخواهند ساخت؟ شاید فردا همه‌چیز کن‌فیکون شود اما امروز مربی برزیلی از ۱۰بازی ۸برد و یک مساوی آورده؛ خب چرا باید در این بازه زمانی شایعه عزل او سر زبان‌ها باشد؟ با کدام منطق؟

کد خبر 846876 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران علی دایی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟