Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@17:48:19 GMT

سیامند رحمان برای سومین‌بار قهرمان جهان شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۸۱۸۷

سیامند رحمان برای سومین‌بار قهرمان جهان شد

ملی‌پوش دسته ۱۰۷+ کیلوگرم پاراوزنه برداری ایران برای سومین‌بار عنوان مسابقات جهانی را از آنِ خود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات پاراوزنه‌برداری قهرمانی جهان، امروز رقابت‌های دسته ۱۰۷+ کیلوگرم ایران برگزار شد که طی آن، سیامند رحمان با مهار وزنه ۲۶۵ کیلوگرمی، به عنوان قهرمانی دست یافت.

این پاراوزنه‌بردار ایران در نخستین حرکت خود، وزنه ۲۵۰ کیلوگرمی را بالای سر برد، سپس در دومین حرکت موفق به مهار وزنه ۲۶۵ کیلوگرمی شد و برای سومین و آخرین حرکت خود نیز مهار وزنه ۲۸۰ کیلوگرمی را انتخاب کرد که البته از انجام آن انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی سیامند رحمان در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان، سومین قهرمانی وی در این رقابت‌ها به حساب می‌آید.

منصور پورمیرزایی دیگر نماینده ایران در وزن ۱۰۷ + کیلوگرم مسابقات قهرمانی جهان بود که عنوان نایب قهرمانی این دسته را به دست آورد. پورمیرزایی در اولین حرکت نتوانست وزنه ۲۳۶ کیلوگرمی را بالای سر ببرد، اما در دومین حرکت، موفق به مهار آن شد. وی برای حرکت سوم وزنه ۲۵۱ کیلوگرمی را درخواست داد اما نتوانست آن را بالای سر ببرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سیامند رحمان قهرمان جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی

رضا جلیلی رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت ماه در سالن ۳ هزار نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد.

وی افزود: پیکار‌های این تورنمنت حکم انتخابی تیم ملی نوجوانان را داشت که با حضور بوکسور‌های تمام استان‌های کشور انجام شد.

رئیس هیات بوکس استان قروین اضافه کرد: از استان قزوین نیز تیمی متشکل از ۷ بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

جلیلی به نتایج کسب شده توسط بوکسور‌های قزوینی اشاره کرد و گفت: در این رویداد ملی سید محمد میری در وزن ۴۶ کیلوگرم، امیر علی محمدی در ۵۲ کیلوگرم، امیر حسین آقاجانی در ۶۶ کیلوگرم و ابوالفضل کاظمی در ۷۰ کیلوگرم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

وی بیان کرد: در پایان این تورنمنت، سید محمد میری و امیرعلی محمدی توانستند دو مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان را کسب کنند.

رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: ماه آینده نیز بوکسور‌های رده نونهالان و جوانان قزوین نیز به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر