Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@15:34:47 GMT

سیب‌زمینی ارزان شد؛ ارزان‌تر هم می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۸۳۱۴

سیب‌زمینی ارزان شد؛ ارزان‌تر هم می‌شود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، ‌حسن صابری از کاهش ١٠٠٠ تومانی قیمت سیب زمینی خبر داد و گفت: قیمت این محصول در میدان مرکزی میوه و تره بار به کیلویی ٤ تا ٥ هزارتومان رسیده و قیمت هرکیلوگرم سیب زمینی نو ممتاز نیز ٦ هزارتوماناست.

این فعال بخش خصوصی ادامه داد: قیمت این محصول طی روزهای آینده با افزایش عرضه، کاهش بیشتری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از کاهش جزئی قیمت هندوانه خبر داد و گفت: نرخ این محصول نیز این حدود ٢٠٠ تومان در هرکیلوگرمکاهش یافته و هم اکنون بین ٦٠٠ تا ٩٠٠ تومان و نوع ممتاز آن ١٥٠٠ تومان است.

صابری قیمت هرکیلوگرم گوجه فرنگی را نیز بین ٢تا ٣ هزار تومان و قیمت پیاز زرد را هزار تا ٢ هزار تومان و پیاز شیری را بین ٢ هزار تا ٢ هزار و ٥٠٠ تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه بارفروشان همچنین قیمت موز را ٩ تا ١٠ هزارتومان، ١٠ هزار و ٥٠٠ تومان نوع ممتاز آن و هلو ٤ تا ٧هزارتومان، ١٢ هزارتومان نوع ممتاز آن را اعلام کرد.

قیمت‌های مذکور، قیمت این اقلام در میدان مرکزی میوه و تره بار است و در سطح شهر و مراکز خرده فروشی تا ۳۰ درصد (هزینه حمل و سود خرده فروشی) به نرخ‌های مذکور افزوده می‌شود.

جدول کامل قیمت انواع میوه، سبزی و صیفی جات در میدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران به شرح ذیل است:

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سیب زمینی میوه قیمت میوه قیمت سیب زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از روند کاهشی قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو پیاز دزفول ۱۲ تا ۱۴ هزارتومان و پیاز جیرفت ۱۸ تا ۲۲ هزارتومان است که حداکثر با ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده فروشی ها عرضه شود.

او با بیان اینکه روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز در میدان مرکزی توزیع می شود، افزود: بنابر آمار روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن پیاز مورد نیاز تهران است.

یاوری ادامه داد: با افزایش عرضه پیاز پیش بینی می شود که روند کاهشی قیمت پیاز استمرار یابد و بازار به تعادل برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان درباره آخرین وضعیت میوه های نوبرانه در بازار افزود: قیمت کنونی هرکیلو گوجه سبز ۱۰۰ تا ۴۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۸۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، طالبی ۸ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان و هندوانه ۵ تا ۱۴ هزارتومان است.

او گفت: با توجه به گرمای هوا و به انبوه رسیدن میوه های نوبرانه تا ۲۰ اردیبهشت پیش بینی می شود که بازار به تعادل برسد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • قیمت محصولات ایرانخودرو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین محصول ایرانخودرو؛ ۶۵۰ میلیون
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • ریزش سنگین قیمت تارا، پژو پارس، هایما و ساینا
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟