Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین افزود: امیرالمومنین (ع) بر پرهیز از سه موضوع شامل تضعیف نماز جمعه، کناره گیری از جهاد با دشمن و مذاکره با آن و مناسک دینی و حج اخطار شدید اللحنی دارند که رعایت نکردن و بی اعتنایی به آن جامعه را به هلاکت می‌کشاند.

وی با بیان اینکه هیچ اجتماعی بیشتر از نماز جمعه شبیه به مناسک حج نیست، اضافه کرد: در تمام کشور بیش از ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه برقرار است که دعوت به حضور در نماز جمعه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله عابدینی، وحدت ملی و همدلی مردم،بسیج عمومی در پاسداری از کیان نظام جمهوری اسلامی و خاموش کردن آتش فتنه و نشر معارف قرآن، انبیا و اهل بیت را از رسالت‌های مهم نماز جمعه عنوان کرد.

آیت الله غابدینی گفت: در هشدار حضرت علی (ع) منظور از جهاد گاهی ممکن است میدان جنگ، گاهی نقش بر آب کردن توطئه دشمن و گاهی هم مقابله با تهاجم فرهنگی مطرح باشد.
امام جمعه قزوین اضافه کرد: یکی از راه‌های دشمن در این تهاجم فرهنگی ترویج فحشا و منکر و مشروبات الکلی است که باید در این خصوص مراقب بود.

وی در بخش دیگر خطبه‌های خود به مجاهدت‌های شیخ ابراهیم زکزاکی عالم مسلمان در نیجریه اشاره کرد و افزود: زمانی که وی در کشور خود به عنوان سفیر اندیشه‌های امام و رهبر انقلاب شروع به فعالیت کرد ۵۰۰ هزار نفر پیرو اهل بیت داشت اما الان به برکت تلاش‌های او میلیون‌ها شیعه جان بر کف در نیجریه فعالیت و زندگی می‌کنند و اقدام شیخ زکزاکی در نهایت به یکپارچه شدن آفریقا در پیروی از مکتب اهل بیت خواهد انجامید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه با اشاره به گرانی مسکن و ناتوانی مردم به ویژه جوانان از تامین خانه، از مسئولان خواست شرایط مسکن را بهبود بخشند.
امام جمعه قزوین همچنین به طرح ناظر نیروی انتظامی در مقابله با بی حجابی و کشف حجاب زنان در خودروهای شخصی اشاره کرد و گفت:این طرح به طور قطع در ناهنجاری‌هایی که دشمن بر روی آن سرمایه گذاری کرده موثر است.
وی افزود: ممکن است آن زن بی حجاب عمداً در مسیر هدف دشمن نبوده و ناآگاهانه این کار را می‌کند اما باید بداند دشمن به دنبال ترویج بی عفتی است.

خطیب جمعه قزوین  همچنین توصیه کرد شهروندان بویژه در شرایط آب و هوایی گرم از اسراف در مصرف منابع آب و برق پرهیز کنند.
آیت الله عابدینی در ادامه سخنان خود به اقدام انگلیس در توقف کشتی‌های ایرانی اشاره کرد و گفت: اینگونه حرکات از سوی دولت‌های اروپایی و آمریکا بی پاسخ نمانده و نخواهد ماند.
وی افزود: نه تنها انگلیس بلکه همه اروپا اگر خیالاتی شده و مزاحمت برای کشتی‌های ما ایجاد کنند  باید بدانند هزینه‌های سنگینی برایش به دنبال خواهد داشت.
امام جمعه قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه  اسرائیل عنوان می کند که حمله آمریکا به ایران منجر به حمله ایرانی ها به اسرائیل و نابودی آن می‌شود، گفت: صهیونیست‌ها در این خصوص از چهار نکته غافل اند.
وی اضافه کرد:یک نکته این است که صهیونیست‌ها ایران را نشناخته اند چون ایران ضربه نمی‌خورد بلکه ضربه می‌زند و نکته دیگر این است که صهیونیسم حتی آمریکا را هم نشناخته چون الان دیگر وقت ضربه خوردن آمریکاست.
آیت الله عابدینی ادامه داد: نکته سوم این است که ایران بر اساس موازین اسلام چه اسرائیل برای آن مزاحمت ایجاد کند و چه نکند، نابودی این رژیم منحوس رقم خواهد خورد.
وی گفت: نکته چهارم نیز این است که ایران هم صهیونیسم و هم آمریکا را به خاطر جنایت‌های آنها، ثروت‌های بلوکه شده ایران، ۱۷ هزار شهید ترور و تحریم‌های اقتصادی و هزاران دلیل دیگر مستحق تنبیه دانسته و امروز هم قدرت این کار را دارد.
۷۳۸۸*۳۰۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماز جمعه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه    14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

  پیش از خطبه ها؛   حجت الاسلام میرزایی ،  مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)   آذربایجان غربی در سخنانی به

تبیین اهمیت و الزامات تعلیم و تربیت مهدوی خواهد پرداخت.

مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • خاطرات نفس‌گیر از نخستین روز عملیات بیت‌المقدس
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • چرا به سمت قبله نماز می‌خوانیم؟ + دلائل علمی