Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، فیلم «حقیقت» جدیدترین ساخته هیروکازو کورئیدا که سال پیش با فیلم «دله‌دزدها» نخل طلای جشنواره فیلم کن را از آن خود کرد، برای افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز امسال انتخاب شد.

این فیلم که در آن کاترین دونو، ژولیت بی‌نوش و ایتن هاوک بازی کرده‌اند، از فیلم‌های بخش رقابتی هفتاد و ششمین دوره جشنواره فیلم ونیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفتاد و ششمین دوره این جشنواره که از ۲۸ آگوست تا ۷ سپتامبر (۶ تا ۱۶ شهریور) برگزار می‌شود به مدیریت آلبرتو باربرا شکل می‌گیرد.

کورئیدا کارگردان، تهیه‌کننده، فیلم‌نامه‌نویس و تدوین‌گر ۵۷ ساله ژاپنی در این باره گفت: بسیار خوشحالم که فهمیدم فیلم جدید من برای افتتاحیه بخش رقابتی جشنواره انتخاب شده است. بسیار به این امر افتخار می‌کنم.

این فیلم درباره فابین با بازی دونو است که در سینمای فرانسه نقش‌آفرینی می‌کند. وقتی او کتاب خاطراتش را منتشر می‌کند دخترش لومیر که ژولیت بی نوش نقش او را ایفا می‌کند با همسرش که هاوک نقش او را بازی می‌کند، از نیویورک به پاریس باز می‌گردد؛ اما ملاقات مجدد دختر و مادر ماجراهای جدیدی ایجاد می‌کند و حقیقت‌ها گفته می‌شود.

این فیلم توسط موریل مرلین از فرانسه تهیه شده است.

گرچه باربرا با این انتخاب از هالیوود فاصله گرفته اما انتظار می‌رود فیلم جدید برد پیت یعنی «اد آسترا»، و «جوکر» با بازی خواکین فینیکس در لیدو به نمایش درآیند.

کد خبر 448400

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین دوره جشنواره فرهیختگان جوان

عکاس: امیرحسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد
  • هیات انتخاب «اولین جشنواره خیمه شب بازی» معرفی شدند
  • پاسخ جشنواره کن به تهدید اعتصاب کارکنان
  • واکنش جشنواره کن به اعتصاب‌ فراگیر کارکنانش
  • ششمین دوره جشنواره فرهیختگان جوان
  • پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد افتتاح شد
  • اعلام آثار راه‌یافته به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر
  • معرفی هیات انتخاب اولین جشنواره خیمه‌شب‌بازی
  • جشنواره کن در کما
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود