Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:02:42 GMT

دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم اطلاع‌رسانی شود

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۸۶۸۵

دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم اطلاع‌رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه به حقوق همسران اشاره کرد و اظهار داشت: یکی حقوق زنان مراقبت‌های اخلاقی از آنان است. با گفتار کردار و رفتار خود نگذارند آنها به گناه بیفتند و به شوهران خود بی میل شوند. روش و منش مردها در رفتار زنان تأثیر دارد و مردان باید از محرمات پرهیز کنند و با زنان معاشرت نیکو داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با نقل آیاتی از قرآن و روایات ائمه معصومین افزود: محبت به زنان را باید بروز دهید و زن را رها نکنید. رها کردن زن باعث مسائل و مشکلاتی می‌شود. وظیفه شوهری را انجام دهید و عدالت را نسبت به زنان رعایت کنید. رسیدگی به خود و آراسته بودن مرد باعث حفظ عفت زن می‌شود، اینها از حقوق زنان است.

هاشمی نژاد به دیدار ائمه جمعه کشور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: توفیق نصیب ما شد که به حضور رهبر انقلاب مشرف شویم. این دیدارها بسیار لذت بخش است. انسان حیات دوباره پیدا می‌کند و حلاوت و شیرینی این دیدارها در وجود انسان احساس می‌شود.

وی تاکید کرد: زبان قاصر از توصیف این دیدار و لحظات کم نظیر است. چهره نورانی آقا باعث می‌شود بی اختیار اشک انسان جاری شود و سخنرانی ایشان خستگی نمی‌آورد و دوست داریم ساعت‌ها در محضرشان بنشینیم و گوش کنیم.

امام جمعه عسلویه افزود: رهبر انقلاب به ائمه جمعه توصیه فرمودند که وقتی صاحبان قدرت و ثروت و کسانی که چرب زبان هستند به سراغ شما می آیند از آنان پرهیز کنید. اینها ممکن است سراغ فرزندان و نزدیکان شما هم بیایند و نفوذ کنند. باید مراقب باشید.

وی تصریح کرد: ما ائمه جمعه فرمایشات آقا را با جان و دل می خریم. همه باید مراقب باشند سخن آقا مثل سخن پیامبر و امام معصوم است و هر مسئولی هم باید مراقب باشد.

هاشمی نژاد به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و گفت: پس از پیروزی انقلاب دستاوردهای زیادی داشتیم و در زمینه‌های زیادی به خودکفایی رسیده‌ایم. ما امروز بسیار مقتدر هستیم و دشمن می‌داند ما مقتدر هستیم.

وی تاکید کرد: پیش از انقلاب ما یکی از وارد کنندگان سلاح و تجهیزات بودیم. آمریکا در مقابل شوروی ایران را ژاندارم منطقه کرده بود و سالانه مقادیر زیادی سلاح می‌خریدیم که الان در زمینه تجهیزات دفاعی خودکفا شده ایم. باید پیشرفت‌ها را به اطلاع مردم برسانیم.

امام جمعه عسلویه درگذشت عالم و خطیب توانا و همرزم شهید عاشوری حجت الاسلام شیخ عباس عاشوری پدر شهید محمد عاشوری را به خانواده ایشان تسلیت گفت و افزود: از صدای دلنشین ایشان در مجالس ابا عبدالله بهره می‌بردیم ان شاالله با فرزند شهید و همرزمانش محشور شوند.

کد خبر 4670521

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر امام جمعه عسلویه عسلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه و محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه طی پیام تسلیتی ماموستا فخری امام جمعه سابق جوانرود را از علمای پیشتاز در تبیین حقایق انقلاب دانستند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إنّا لله و إنّا الیه راجعون

خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملأ احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تألم این‌جانبان گردید.

آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.

ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.

این‌جانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نمائیم.

کد خبر 6088605

دیگر خبرها

  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است