Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در زاهدان گفت: نماز جمعه باید فضای امر به معروف و نهی از منکر داشته باشد و از آن در جهت رسیدن به کمال و سعادت استفاده شود. ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی محامی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان که در مصلای قدس برگزار شد اظهار داشت: راه رشد علمی کشور با هدایت و پشتیبانی مقام معظم رهبری برای جوانان باز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: برای اینکه جامعه اسلامی به سعادت برسد باید به رهنمودهای مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف عمل کنیم.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: خداوند در سوره جمعه به حضور مردم در نماز جمعه برای یاد کردن خدا و رها کردن دنیا تاکید کرده است.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت نماز جمعه می‌توان برای پیگیری مطالبات مردم و پاسخگویی به سوالات دینی آنها بهره برد خاطرنشان کرد: نماز جمعه کمک می‌کند که وحدت بیشتر بین مردم ایجاد شود و همچنین می تواند پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشد.

امام جمعه قزوین: حمله آمریکا به ایران به نابودی صهیونیسم منجر می‌شودامام جمعه موقت تبریز: پیشرفت ایران راهی جز تکیه بر نیروهای جوان و انقلابی پرشور در تمامی عرصه‌ها نداردامام جمعه موقت بوشهر: ایران به کاهش تعهدات برجامی خود ادامه می‌دهد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: آشنایی با آسیب های اجتماعی سیاسی و دینی با استفاده از فضای نمازجمعه امکان‌پذیر است همچنین از این ظرفیت می‌توان برای مطرح کردن نقاط ضعف و قوت دستگاه‌های مختلف اجرایی استفاده کرد.

وی عنوان کرد: همه مسئولین وظیفه دارند در نمازجمعه حضور پیدا کنند و پیگیر مطالبات مردم باشند تا انسجام مردم با مسئولین از این طریق بیشتر شود.

محامی با اشاره به سخنان هفته گذشته فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: بنا به سخنان فرمانده کل سپاه پاسداران قدرت دنیای غرب رو به افول است و در تحلیل اجتماعی که داشته اند گفته بودند که چطور در جبهه تحریم با غرب قدرت ما رو به افزایش است.

انتهای پیام/ ز

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: فردا، هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه با حضور مردم مومن و انقلابی، در مساجد همه شهر‌های گیلان برگزار می‌شود.

همچنین نمازجمعه رشت، فردا، به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه