Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@06:56:06 GMT

جمهوری اسلامی تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۹۰۸۷

جمهوری اسلامی تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند

امام جمعه شاهین‌شهر با انتقاد شدید از برخورد اروپایی‌ها و عدم پایبندی و تحقق تعهدهای آنان، گفت: جمهوری اسلامی تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در شاهین‌شهر، حجت الاسلام مرتضی ملکیان در خطبه‌های نمازجمعه آخرین جمعه تیرماه در شاهین شهر صبر و استقامت را از نشانه‌های تقوا در جامعه دانست و اظهار کرد: جامعه‌ای که دارای تقوا، صبر و استقامت باشد، می‌تواند بر مشکلاتش پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خروج امارات از ائتلاف سه‌گانه در جنگ سه ساله با یمن و شکست در برابر آن، گواهی بر تاثیر صبر و استقامت در راهگشایی مشکلات است.
خطیب نماز جمعه شاهین‌شهر با انتقاد شدید از برخورد اروپایی‌ها و عدم پایبندی و تحقق تعهدهای آنان، اظهار کرد: کاهش تعهد‌ات غربی ها نسبت به جمهوری اسلامی ادامه دارد، اما جمهوری اسلامی به دنیا و اروپایی‌ها نشان می‌دهد، تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند.
ملکیان با اشاره به راه‌زنی کشتی ایرانی در جبل الطارق و عدم همکاری دولت انگلستان با ایران، تصریح کرد: عملکرد انگلیس در  حافظه دولت‌مردان و مردم می‌ماند و جمهوری اسلامی به زودی در جای مناسب پاسخ عدم همکاری‌های انگلیس را می‌دهد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ائتلاف سه گانه اصفهان انگلیس مردان نماز جمعه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت

به گزارش خبرنگار مهر، صدیقه مدرسی صبح چهارشنبه در مراسم سالگرد شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس بیان کرد: شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس در اردیبهشت سال ۵۹ نشان الطاف و امدادهای غیبی نسبت به انقلاب اسلامی بود.

همسر شهید مهدی منتظر قائم (تنها شهید حادثه طبس) بیان کرد: از طرف دیگر این اتفاق افشاگر راهبردها و سناریوهای دشمن و استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران تلقی می‌شود.

مدرسی با تبیین جنایت‌های متعدد استکبار گفت: دوران تهدید و تجاوز نظامی علیه ملت‌ها به پایان رسیده است و ملت ایران بینی هر متجاوزی را به خاک خواهد مالید.

وی با اشاره به عملیات «وعده صادق» ادامه داد: این عملیات نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آرامش را نصیب ملت ایران کرد و از طرف دیگر وحشت و خفت را سهم رژیم صهیونیستی کرد.

همسر شهید مهدی منتظر قائم (تنها شهید حادثه طبس) با بیان اینکه خداوند را برای نعمت عملیات وعده صادق شکر گفته و خرسندیم که خون شهیدان ما به ثمر رسید.

وی با تأکید بر اینکه عملیات‌هایی چون عملیات «طوفان الاقصی» و عملیات «وعده صادق» روحی تازه در جان رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت دمیده است، ادامه داد: همچنین عملیات وعده صادق باور شکست ناپذیر بودن اسرائیل را از بین برد.

کد خبر 6087424

دیگر خبرها

  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • فردا جمعه آخرین فرصت شرکت در آزمون نهایی«زندگی با آیه‌ها»
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • حجت الاسلام علم الهدی: بشارت خداوند به استقامت کنندگان در راه حق
  • سنگدوینی: جنگ‌هراسی بر اقتصاد ایران بی‌تاثیر است
  • ایران قدرتی منطقه‌ای است که به تدریج به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟