Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیری، گفت: کشور امروز با وجود همه سنگ اندازی ها در مسیر توسعه قرار گرفته و به اعتقاد کارشناسان اقتصادی آینده روشن و امیدوارکننده ای در انتظار ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حسینعلی امیری»، امروز (جمعه 29 تیر) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان مسجدسلیمان، اظهار کرد: به نمایندگی از رئیس جمهور و هیئت دولت جهت بررسی وضعیت فعلی مسجدسلیمان بعد از زلزله در این شهرستان حضور پیدا کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور، با بیان اینکه در اثر زلزله بسیاری از زیرساخت ها و واحدهای آموزشی، بهداشتی و مسکونی آسیب دیده است، افزود: در ساعات اولیه حادثه رئیس جمهور جهت حل و فصل مشکلات و برآورد خسارت ها به استاندار خوزستان دستورات لازم را ارائه دادند.

 

وی با ابلاغ سلام رئیس جمهور به مردم مسجدسلیمان، تصریح کرد: دکتر روحانی پیغام دادند که به مردم بگویید دولت در کنار شما خواهد بود و مشکلات و مسائل ناشی از زلزله در اسرع وقت رفع خواهد شد و در این مدت نیز خوشبختانه کارهای خوبی انجام شده است.

 

امیری، با اشاره به اینکه هم اکنون در حال برآورد خسارت های ناشی از زلزله هستیم و ارزیابی نهایی تا هفته آینده انجام می شود، اضافه کرد: پس از برآورد خسارت ها نتایج به هیئت دولت ابلاغ می شود و دولت نیز در راستای تامین خسارت ها و حل مشکلات اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

 

وی با بیان اینکه مشاهدات و ارزیابی های سفر امروز جمع بندی و در جلسه هیئت دولت ارائه می شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه در تحریم های ظالمانه دشمن قرار داریم و با محدودیت های مالی مواجه هستیم ولی وظیفه دولت این است که در کنار مردم مسجدسلیمان باشد و مشکلات آنها را حل کند.

 

وی اذعان داشت: مردم مسجدسلیمان هر کجا که جمهوری اسلامی به آنها نیاز داشته برای دفاع در صحنه بودند و با وجود تمام مشکلات، در کنار نظام جمهوری و پشتیبان مقام معظم رهبری هستند و از این رو حداقل وظیفه دولت این است که به این مردم خدمات لازم را ارائه دهد.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور، ابراز امیدواری کرد به زودی بتوانیم از مشکلات ایجاد شده توسط دشمن و مشکلات داخلی عبور کنیم، یاد آور شد: کشور امروز با وجود همه سنگ اندازی ها در مسیر توسعه قرار گرفته و به اعتقاد کارشناسان اقتصادی آینده روشن و امیدوارکننده ای در انتظار ایران اسلامی است.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه حائری سازمان بهزیستی شیراز امام رضا ع روزنامه شبستان یزد شهرستان میناب مقام معظم رهبری زلزله مسجدسلیمان معاون پارلمانی رئیس جمهور نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه

رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد این کشور روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل به دلیل «داشتن یک دولت نسل کش» قطع می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، گوستاو پترو رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد این کشور روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل به دلیل «داشتن یک دولت نسل کش» قطع می‌کند.

وی طی یک سخنرانی با بیان اینکه از دوم می (13 اردیبهشت) مراودات دیپلماتیک با اسرائیل قطع می شود، تاکید کرد: اگر فلسطین بمیرد، انسانیت هم می‌میرد.

پترو در ادامه گفت که فلسطین و غزه را معادل مقاومت می داند.

نمایندگی دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در مغرب هم تعطیل شد

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند