Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، اگر خریداران و مشتریان محصولات مختلف رستوران های زنجیره ای مک دونالد، اپلیکیشن حفاظت از محیط زیست را دانلود و طرح مک دونالد برای مبارزه با مصرف پلاستیک را بپذیرند، می توانند یک چیزبرگر رایگان دریافت کنند.

مدت ها است که شعبه های مختلف مک دونالد برای حفاظت از محیط زیست برنامه ریزی می کنند و اکنون این برنامه قصد دارد مشتریان را با طبیعت آشتی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این طرح مشتریان دیگر هیچ نوع ظرف، قاشق و چنگال، لیوان یا بسته بندی های پلاستیکی دریافت نمی کنند.

تمامی بسته بندی ها کاغذی خواهد بود و گرچه این کار نیز از دید برخی آسیب زننده به طبیعت است اما به نظر سالم تر از روش استفاده از پلاستیک می رسد. مشتریان بیرون از رستورانی که خانه هایشان در شعاع نزدیک به رستوران باشد می توانند با حذف درخواست دریافت غذا در پلاستیک یک امتیاز دریافت کنند.

البته این طرح در کنار طرفداران منتقدانی دارد و حتی برخی مشتریان با داد و فریاد خواستار پلاستیک برای حمل غذاهای خود شده اند. با این وجود به نظر می رسد مک دونالد قصد ندارد از مواضع خود کوتاه بیاید.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حفاظت از محیط زیست پلاستیک محیط زیست طبیعت پلاستیک حفاظت از محیط زیست مک دونالد همبرگر محیط زیست دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد

آفتاب‌‌نیوز :

یک مدیر برنامه معروف با طرح شکواییه‌ای در کمیته تعیین وضعیت، خواهان دریافت ۱۷ میلیارد ریال بابت حق کارگزاری محمد حسین زواره و ۲۵ میلیارد ریال حق ترانسفر آرش رضاوند شد، اما بخش حقوقی باشگاه استقلال که زیر نظر محمدرضا بختیاری، معاونت حقوقی و بین‌الملل اداره می‌شود، با ارائه دفاعیه و لایحه‌ای مستند، استقلال را از پرداخت خسارت به این ایجنت تبرئه کرد.

ادعای ۴۲ میلیارد ریالی این مدیر برنامه به دوران یکی از مدیرعاملان پیشین استقلال برمی‌گشت و این ایجنت ادعا کرده بود باشگاه استقلال باید حق کارگزاری او را بپردازد، اما کمیته تعیین وضعیت حکم به تبرئه باشگاه استقلال داد.

بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالات در فوتبال ایران، ایجنت‌ها باید حق کارگزاری خود را از بازیکنان دریافت کنند نه باشگاه.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم/ معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • الگوسازی دانشگاه آزاد کهنوج در راستای حفاظت از محیط زیست
  • تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان 
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن