Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد مهران امینی فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:در راستای ویزیت و درمان شهروندان کم بضاعت نیازمند و قشر مستضعف با همکاری متخصصین کلینیک تخصصی وحدت ایرانشهر بر حسب وظیفه ذاتی و جهادی خود در راستای خدمت به مردم محروم و‌کم دسترس برای هفتمین بار به ارائه خدمات درمانی رایگان در سطح دانشگاه و روستای کلینک تاج محمدخانی پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از جمله ویزیت و مداوای بیماران، سونوگرافی، خدمات غربالگری دیابت و فشارخون، مادران باردار و بیماری‌های مفاصل با حضور خانم دکتر میرطلایی متخصص داخلی، دکتر نصیری متخصص قلب، دکتر عفت نژاد
متخصص مغزواعصاب، خانم دکترعظیمی متخصص زنان، خانم دکتر قدس متخصص پوست و مو، دکتر محسنی کبیر متخصص جراحی مغزواعصاب و دکتر درودی متخصص جراحی عمومی بعنوان مهم‌ترین برنامه‌های این طرح یک‌روزه یاد کرد.

دکتر امینی فرد در پایان ضمن تشکر از همکاری صمیمانه متخصصین گفت:در طرح ویزیت رایگان روز جاری حدود پانصد بیمار ویزیت و خدمات بهداشتی درمانی دریافت کردند و کلیه مادران باردار مراجعه کننده از خدمات تخصصی زنان بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ع

بیماران ایرانشهری ویزیت رایگان شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی

به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته (۶ اردیبهشت) رئیس بیمارستان شریعتی تهران درگذشت متخصص این بیمارستان را تسلیت گفت.

احمدرضا جمشیدی در پیامی نوشت: «خبر اندوه بار درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی دانشیار روماتولوژی و عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران موجب تأثر و تألم جامعه دانشگاهی گردید. دکتر آل سعیدی جزو نوابغ و افتخارات دانشگاه بود و از دست دادن ایشان غم بزرگی را بر پیکر دانشگاه و بیمارستان به جای گذاشت و یاد ایشان برای همیشه برقلب و ذهن ما نقش خواهد بست.»

بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز ۷ اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس پرده از خبری تلخ برداشت، به گزارش پایگاه خبری چند ثانیه او در توئیتی نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آنها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می‌گذارند ، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است. شاید در لحظات آخر زندگی گفته من زنی هستم که دنیا را روی انگشتان خود می‌چرخانم اما از پس دلتنگی‌هایم بر نمی‌آیم. پزشکان بیشتر از سایر اقشار جامعه در معرض تنش و استرس‌های فراوان کاری هستند آنها سرمایه کشور هستند احترام را حفظ کنید تنهای‌شان نگذارید.»

به گزارش خبرآنلاین، سال‌ها است که نظام بهداشت و سلامت با مسئله خودکشی پزشکان، پرستاران و رزیدنت‌ها مواجه است، موضوعی که هر بار با انتشار خبر یک خودکشی دیگر به صدر اخبار برمی‌گردد.

سمیرا آل سعیدی، دانشیار روماتولوژی

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899746

دیگر خبرها

  • متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیات بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • طب ایرانی زمینه ساز توریسم درمانی در کشور
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد