Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@11:31:59 GMT

مرگ؛ تاوان ورود به منطقه مرموز «51» + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۹۹۱۰

مرگ؛ تاوان ورود به منطقه مرموز «51» + تصاویر

«منطقه 51» یک منطقه نظامی فوق سری در ایالت نوادا در آمریکا است. گفته می‌شود که هدف این پایگاه نظامی آزمایش سیستم‌های نوین پروازی و جنگ‌افزارهای فوق سری است. اما گردانندگان و نوع کار این پایگاه فوق سری کماکان نامعلوم است، و حتی کارکنان پایگاه با دنیای خارج تقریباً هیچ تماسی ندارند.

 

 

 

برخی مردم معتقدند در این منطقه از موجوداتی ماوراء الطبیعه و فضایی نگهداری می‌شود و این مکان چیزی فراتر از یک پایگاه نظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون بیش از یک میلیون نفر کمپینی تشکیل داده‌اند تا به این منطقه حمله ور شوند.در توضیح این طرح نوشته شده است: همه ما در جاذبه گردشگری منطقه 51 حضور داریم و با بیگانگان فضایی ملاقات خواهیم کرد. حتی اگر مورد حمله با گلوله های نظامی قرار گیریم راه خود را ادامه می‌دهیم. 

 

 

اما ورود به این منطقه به سادگی تصور افرادی نیست که در کمپین ثبت نام کرده اند. برای مثال طی ژانویه گذشته یک مرد پس از تلاش برای ورود به منطقه 51، توسط پایگاه نظامی این منطقه کشته شد. این خبری نگران کننده برای جمعیت زیادی است که قصد دارند وارد منطقه 51 شوند و مدعی هستند حتی اگر گلوله شلیک شود به راه خود ادامه خواهند داد.

 

 

بر اساس گزارش اف‌بی‌آی مرد ناشناسی که در ماه ژانویه قصد ورود به این منطقه را داشت با ماشین از در دروازه امنیتی رد شد و تا هشت مایل نیز پیش رفت. ماموران بارها به او هشدار توقف دادند اما هنگامی که او در نهایت متوقف شد، سعی کرد با یک باتوم به ماموران حمله‌ور شود و در نتیجه افسران نیز ناچار به شلیک شدند.

 

باب لازار، فیزیکدان سرشناس امریکایی که زمانی با نیروهای نظامی همکاری می کرد نیز در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: این کمپین ناشی از یک ایده غلط است. محدوده 51 یک پایگاه تحقیقاتی طبقه بندی شده است. هیچ بیگانه یا تکنولوژی بیگانه ای در این منطقه وجود ندارد. تنها جای فوق سری این منطقه که شاید شامل تکنولوژی سری می شد بخش S4 در جنوب منطقه 51 بود که من سی سال پیش با آن آشنایی داشتم و احتمال می دهم طی 3 دهه از این منطقه استفاده های دیگری شود و درواقع حتی در آنجا هم خبری از رمز و راز نباشد. من از این جنبش حمایت نمی کنم چرا که بسیار خطرناک است و ممکن است جان شرکت کنندگان را به خطر بیندازد.

 

به نظر می رسد جان شرکت‌کنندگان کمپین واقعا در خطر است. چرا که نیروی هوایی ایالات متحده رسما اعلام کرده که هر فردی قصد ورود به منطقه 51 بدون مجوز رسمی را داشته باشد، هدف این نیرو قرار می‌گیرد. این اظهار نظر یعنی دولت در مورد منطقه 51 با هیچ شهروندی شوخی ندارد، حتی اگر به قیمت تیراندازی مستقیم تمام شود.

منبع: انتخاب

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام امیر عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در اندیمشک، با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران یک نیروی نظامی صرف نیست بلکه این نهاد عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی حد و مرز نمی‌شناسد که در همین جهت شاهد حضور و فعالیت‌های مؤثر سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: هر جا که انقلاب اسلامی و نظام نیازمند حرکتی جدید و اقدامی گسترده و اثرگذار بوده که سپاه توانایی انجام آن را داشته، ورود کرده و مؤثر واقع شده است.

حجت‌الاسلام عباسی با بیان اینکه این نهاد مقدس از پنج نیروی مستقل و تخصصی تشکیل شده است خاطر نشان کرد: مهمترین مزیت سپاه و نیروهای نظامی کشور این محسوب می‌شود که مشمول لطف الهی هستند و بی تردید سپاه در هر عرصه ای که بنا به نیاز ورود داشته، خداوند را در کنار خود دیده و مشمول لطف خداوند شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899422

دیگر خبرها

  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا
  • لوکاشنکو: غربی‌ها برای کنترل اوکراین، آن را به معتاد پول و سلاح تبدیل کرده‌اند
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!
  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • بازبینی گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی!