Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به منظور کاهش آلام سیل‌زدگان و افزایش نشاط و شادی در شهر سیلزده پلدختر برگزار شد.

 این همایش با محوریت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، همکاری ادارات، هیأت ورزش روستایی، بازی‌های بومی محلی، فرمانداری و بسیج شهرستان پلدختر و ورزشکاران استان لرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی که از ساعت هفت صبح از میدان شهید بهشتی تا پارک ولایت ادامه داشت بیش از پنج هزار نفر از اقشار مختلف مردم اعم از کودک و نوجوان، پیر و جوان، زن و مرد، سالخورده و میان سال حضور داشتند که شور و نشاط خاصی به این همایش داده بودند.

در این همایش بزرگ جوایز ارزنده‌ای از جمله هزینه سفر به کربلا معلی، یخچال، تلویزیون، دوچرخه، کارت هدیه و لباس ورزشی به قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان اهدا شد.

در همایش پیاده‌روی خانوادگی در پلدختر که همزمان از طریق برنامه صبح و نشاط شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقیم پخش می‌شد برنامه‌های متنوعی از جمله ورزش‌های باستانی، ورزش‌های بومی محلی و موسیقی اجرا شد که مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفت.

فرماندار پلدختر که روز جمعه در پیاده روی بزرگ خانوادگی شرکت کرده بود در جمع باشکوه مردم در این مراسم در پارک ولایت با تشکر از ستاد اجرایی فرمان امام در شهر سیل زده پلدختر و سایر دست اندرکاران این برنامه گفت: حضور باشکوه مردم در این پیاده روی با وجود حجم بالای خسارات و آسیب‌های ناشی از سیل لذت بخش است.

علی سیف اظهار داشت: بسیاری از زیر ساخت‌های شهرستان پلدختر از جمله زیر ساخت‌های ورزشی در جریان وقوع سیل فروردین ماه سال جاری آسیب جدی دیدند و مردم در این سیل مخرب و ویرانگر رنجیده خاطر شدند، اما سیل کمک‌ها همدلی، همدردی و مهربانی مردم سراسر کشور باعث کاهش آلام مردم آسیب دیده پلدختر شد.

وی افزود: مدیریت خوب بحران سیل در شهرستان پلدختر باعث شد به طرز ناباورانه‌ای تلفات جانی نداشته باشد بجز تعداد قلیلی که از حوادث جانبی سیل و به دلیل بی احتیاطی اتفاق افتاد.

انتهای پیام/ر

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهر سیل‌زده پلدختر 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همایش پیاده روی سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

سرهنگ جمشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این برنامه با هدف تجدید عهد و پیمان با شهدا و حفظ، تقویت سلامت روح و جسم کارکنان سپاه استان و به مناسبت گرمیداشت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شده است.

وی افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت و کارگاه‌های آموزشی به مناسبت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مختلف سپاه وبسیج چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید

همایش پیاده روی خانوادگی در شهرکرد برگزار می‌شود

سرهنگ جمشیدی اضافه کرد: کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز مسیر جاده سلامت تا تپه نورالشهدای شهرکرد را پیموده و با قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام، با آرمان‌های والای شهیدان تجدید عهد و پیمان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان