Web Analytics Made Easy - Statcounter

تراکتور در دیداری دوستانه به مصاف تیمی از سوپر لیگ ترکیه می رود.

طرفداری- تیم فوتبال تراکتور در دومین بازی تدارکاتی اردوی ارضروم، به مصاف ریزه اسپور ترکیه می رود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه تراکتور، شاگردان مصطفی دنیزلی که از 20 تیر ماه، اردوی آماده سازی پیش فصل خود را در کمپ پولات ریزورت ارضروم برپا کرده اند، در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم لیگ یکی "چایکور ریزه اسپور" می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار بین دو تیم از ساعت 17 فردا (شنبه، 29 تیر) به وقت محلی ترکیه در زمین چمن اصلی کمپ آغاز می شود.

گفتنی است؛ تراکتوری ها در اولین دیدار تدارکاتی خود در این اردو، به مصاف تیم گیرسون اسپور رفتند و مقابل این تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی استقلال و تراکتور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال استقلال و تراکتور از سری رقابت‌های هفته ۲۵ لیگ برتر ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ به وقت ایران در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم خواهند رفت. تراکتور در حاضر با مربی‌گری حمید مطهری به مصاف رقیبان می‌رود. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال پایان یافت. بررسی پنج بازی آخر دو تیم در رقابت‌های مختنلف نشان می‌دهد که استقلال برتری کاملی دارد و توانسته ۴ بار تراکتور را شکست دهد و تنها یک بار به تراکتور باخته است.

 

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • گزارش زنده؛ تراکتور ۰ _ استقلال ۰
  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • ساعت بازی استقلال و تراکتور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال