Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@01:16:29 GMT

شکست جوانان والیبال ایران مقابل روسیه

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۰۱۹۱

ساعت 24- تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین بازی خود از رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ در بحرین، با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب روسیه شد.

از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (جمعه) ۲۸ تیر ماه ۱۳۹۸ تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین بازی خود از رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ در بحرین به مصاف تیم ملی قدرتمند روسیه رفت که پس از یک ماراتن سخت که ۵ ست به طول انجامید، با نتیجه ۳ - ۲ مغلوب مدعی عنوان قهرمانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان بهروز عطایی ابتدا ست نخست را با نتیجه ۲۵ - ۲۱ پیروز شدند اما در ست دوم با نتیجه ۲۵ - ۱۹ تن به شکست دادند تا بازی برابر شود. در ست سوم بار دیگر این تیم ایران بود که ۲۵ - ۲۳ پیروز شد اما در ست چهارم با نتیجه ۲۵ - ۲۱ نتیجه را واگذار کرد تا دو تیم در مجموع ست شماری دو بر دو برابر شوند. نهایتا در ست پنجم این تیم روسیه بود ک ۱۶ - ۱۴ پیروز شد تا در مجموع ۳ - ۲ برنده این دیدار حساس شود.

نتایج پنج ست این دیدار به ظرح زیر رقم خورد:
ست اول: ۲۵ - ۲۱ ایران
ست دوم: ۱۹ - ۲۵ روسیه
ست سوم: ۲۵ - ۲۳ ایران
ست چهارم: ۲۱ - ۲۵ روسیه
ست پنجم: ۱۴ - ۱۶ روسیه

در پایان این بازی ساپوژکوف با کسب ۳۴ امتیاز برای تیم ملی والیبال روسیه، امتیاز آورترین بازیکن این دیدار شد. پوریا یلی نیز در این بازی ۳۰ امتیاز را کسب کرد تا امتیاز آورترین بازیکن ایران شود.

به این ترتیب، والیبالیست‌های جوان ایران برای صعود از این مرحله باید فردا (شنبه) ۲۹ تیر ماه در آخرین بازی دور گروهی ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف تیم ملی جمهوری چک رفته و پیروز این بازی شوند تا جواز حضور در مرحله بعد را کسب کنند.

 در حال حاضر روسیه با دو برد و ۵ امتیاز صدر نشین گروه C است، ایران با یک برد، یک باخت و ۴ امتیاز دوم است، جمهوری چک با یک برد، یک باخت و سه امتیاز سوم و تونس نیز با دو باخت در قعر جدول این گروه قرار دارد.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد

رم در بازی هفته سی و سوم سری آ از بولونیا میزبانی کرد و با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه ۵۲ با تامی آبراهام تعویض شد و برای رم به میدان رفت. او موفق شد در دقیقه ۵۶ تنها گل تیمش را به ثمر برساند. بولونیا در این بازی توسط اوساما ال عزوزی (دقیقه ۱۳)، یوشوا زیرکزی (۴۵) و الکسیس سالماکرز (۶۵) به گل رسید.

این برد به بولونیا کمک کرد تا ۶۲ امتیاز در رده چهارم قرار بگیرد و رم هم با ۵۵ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد