Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعیت ملی-اسلامی «الوفاق» به عنوان بزرگ‌ترین جمعیت معارضان بحرین، دیدار وزیر خارجه این کشور با همتای صهیونیست را «گناهی نابخشودنی» توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، جمعیت الوفاق در بیانیه‌ای اعلام کرد که پناه بردن ارکان رژیم بحرین به آغوش صهیونیست‌ها، به منزله عبور از خط و مرز‌ها و ارتکاب جرم با نقشه قبلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش وبگاه «اللؤلؤه»، الوفاق در بیانیه خود آورده است که دیدار «خالد بن احمد» وزیر خارجه بحرین با همتای صهیونیست خود، «شرم‌آور و گناهی نابخشودنی است».

الوفاق همچنین تأکید کرد که رژیم بحرین با این رفتار‌های خود مشروعیت و مقبولیت مردمی خود را از دست داده و منزوی شده است.

وزیر خارجه بحرین روز پنجشنبه (دیروز) در تلاش برای عادی‌سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی، برای اولین بار با «یسرائیل کاتص» همتای صهیونیست خود دیدار کرد.

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی پنجشنبه (۲۷ تیر) اعلام کردند که دو طرف در حاشیه اجلاس وزیران خارجه کشور‌های جهان موسوم به «پیشبرد آزادی مذهبی در جهان» که در واشنگتن آمریکا برگزار شد، با یکدیگر دیدار کردند.

«جیسون گرینبلات»، فرستاده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در مذاکرات سازش بین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی در توییتر خود این دیدار را کوتاه، اما دوستانه خواند. او نوشت: «این هفته در واشنگتن پیشرفت عالی به نفع اسرائیل، بحرین و منطقه [حاصل شد]».

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جمعیت الوفاق رژیم بحرین آل خلیفه انقلاب بحرین خالد بن احمد سازش با اسراییل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پنج‌شنبه شب اعلام کرد که رئیس جدید سرویس اطلاعات نظامی و فرمانده بخش مرکزی ارتش این رژیم تعیین شدند.

طبق گزارش شبکه الجزیره، در پی این انتصاب‌های جدید «ایتامار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: «یوآو گالانت» وزیر جنگ یکی از مسئولین شکست هفتم اکتبر است و صلاحیت تایید انتصاب ژنرال‌ها و فرمانده‌ها را ندارد.

بن گویر افزود: از نتانیاهو می‌خواهم که گالانت را از سمت خود برکنار کند، زیرا او شایسته ادامه کار خود به عنوان وزیر جنگ نیست.

به گزارش ایسنا، پیش از این نیز روزنامه «یدیعوت آحارونوت» از اختلافات شدید میان فرماندهان امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی و نخست‌وزیر این رژیم پرده برداشته بودند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین در کنار دستاوردهای نظامی، منجر به نمایان شدن کوه یخ اختلافات سیاسی میان مقامات رژیم صهیونیستی شده است؛ طوری که کمتر روزی را می‌توان دید که صهیونیست‌ها به یکدیگر نمی‌تازند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902258

دیگر خبرها

  • دیدار رهبر مخالفان نتانیاهو با وزیز خارجه امارات
  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • دیدار رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات در ابوظبی
  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس
  • دیدار رهبر اپوزیسیون اسرائیل با وزیر خارجه امارات
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • واکنش تند حماس به ادعاهای جدید بلینکن درباره مذاکرات