Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دبیرکل حزب‌الله لبنان از حمایت‌های قاطع و موثر مقام معظم رهبری و دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران در کمک به تثبیت صلح و امنیت منطقه بویژه در لبنان قدردانی کرد.

اخبار سیاسی- حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس و مدیرکل بین الملل مجلس شورای اسلامی در بیروت با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سید حسن نصرالله در این دیدار با قدردانی از حمایت های قاطع و موثر مقام معظم رهبری و دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران در کمک به تثبیت صلح و امنیت منطقه بویژه در لبنان، اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند، آمریکا قادر به تحمیل جنگ نظامی علیه ایران نیست اما کاخ سفید می داند اگر جنگی علیه ایران روی دهد همه منطقه درگیر می شود و قطعا پایان آن را آمریکا رقم نخواهد زد.

*آمریکا قادر به تحمیل جنگ نظامی علیه ایران نیست

دبیرکل حزب‌الله لبنان در مورد فلسطین گفت: مقاومت تنهاترین و قوی ترین گزینه برای مقابله با جنایات ، تجاوزات و جاه طلبی های صهیونیست ها است. 

وی در همین بخش افزود: طرح سیاسی و دموکراتیک جمهوری اسلامی ایران مبنی بر برگزاری همه پرسی در میان ساکنان اصلی و تاریخی فلسطین و با حضور همه ادیان الهی اعم از مسلمان ، یهودی و مسیحی ، طرحی سیاسی،منطقی و واقع بینانه است که بر مبنای آن ساکنان اصلی قلسطین در مورد سرنوشت خود تصمیم خواهند گرفت اما صهیونیست های غاصب ، بی منطق ترین موجودات روی زمین هستند و فقط و فقط زبان مقاومت را می فهمند.

سید حسن نصرالله با پوشالی خواندن طرح باصطلاح معامله قرن آمریکا در مورد فلسطین اشغالی افزود: ما با یهودیان مشکلی نداریم اما صهیونیست ها ریشه فساد و ایجاد ناامنی در منطقه هستند. البته یهودیان نباید گرفتار سیاست های اشغالگرانه صهیونیستی شوند . ما می گوییم یهودیان مهاجر به فلسطین اشغالی باید به اشغال فلسطین پایان دهند.

دبیرکل حزب الله لبنان در مورد تحولات منطقه افزود: به برکت خون شهدای حزب‌الله، امروز مقاومت در عالی ترین وضعیت قرار دارد اما آمریکا و صهیونیست ها به اقدامات خصمانه خود علیه امنیت منطقه ادامه می دهند مثلا آمریکایی ها در سوریه برای جلوگیری از پاکسازی آخرین بقایای تروریست ها تلاش می کنند و در جهت تداوم بحران ، با روش های مختلف ،مانع از بازگشت آوارگان سوری به کشورشان هستند. البته در این سیاست های مداخله گر در منطقه هم قطعا شکست خواهند خورد.

در این دیدار حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس و مدیرکل بین الملل ضمن تبریک سالگرد پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه و عرض تسلیت بمناست درگذشت همشیره دبیرکل حزب الله لبنان ، آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی و همچنین مناسبات دو جانبه پارلمانی و سیاسی میان تهران و بیروت را تبیین کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سید حسن نصرالله سید حسن نصرالله حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین

امیرعبداللهیان ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت‌های مسلمان و همه مردم جهان تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش در حاشیه اجلاس سران اسلامی در بانجول، در  دیدار  امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، به گفتگو و تبادل نظر  در مورد روند توسعه روابط تهران و داکا و همچنین مسائل مورد اهتمام مشترک از جمله موضوعات در دستور کار اجلاس سران اسلامی پرداخت.

 امیرعبداللهیان ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت های مسلمان و همه مردم جهان تاکید کرد.

حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت دیدارش با همتای ایرانی، موضع اصولی و قاطع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین را ارزشمند و تحسین برانگیز خواند.

وزیر خارجه بنگلادش در این دیدار بر ضرورت اقدام فوری و قاطع کشورهای اسلامی برای توقف جنایات رژیم اسرائیل در غزه تاکید کرد.

متن سخنرانی امیرعبداللهیان در اجلاس گامبیاگفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مصر در گامبیاامیرعبداللهیان عازم گامبیا شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • رهبر انقلاب: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند (فیلم)
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • روایتی از سرگذشت سید عباس موسوی + فیلم
  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند