Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های عراقی از برگزاری تظاهرات در برخی استان‌ها به دعوت جریان حکمت ملی و بسته شدن مناطق اطراف مقر نخست وزیری این کشور در شهر بغداد خبر دادند. ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک منبع امنیتی عراقی امروز جمعه در گفت وگو با شبکه تلویزیونی السومریه نیوز از بسته شدن راههای منتهی به منطقه العلاوی بغداد و استقرار گسترده نیروهای امنیتی در نزدیک دفتر عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تظاهرات در 14 استان عراق امروز به طور همزمان در ساعت شش عصر به وقت محلی در 14 استان عراق برای درخواست جهت بهبود برق رسانی، خدمات رسانی و اشتغال زایی و اجرای برنامه چهارساله دولت به دعوت جریان حکمت ملی عراق برگزار شده است.

کمیته هماهنگی برگزاری تظاهرات جریان حکمت ملی عراق از تظاهرات کنندگان خواسته بود که فاصله خود با مقرهای حساس دولتی را حفظ کنند و هرگونه تلاش مشکوک برای ایجاد برخورد با نیروهای امنیتی یا آسیب رساندن به اموال عمومی را گزارش دهند.

الفرات هم از صدور بیانیه پایانی در تظاهرات امروز خبر داده است.

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره فعالیت‌های عناصر تروریست در ۳ استان عراق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «عبدالله احمد الجغیفی» تحلیلگر سیاسی عراق نسبت به اوضاع امنیتی سه استان غرب این کشور هشدار داد و گفت: فرماندهان امنیتی در بخش‌های غربی هشدارهای فوری برای اتخاذ تدابیر لازم در پی افزایش تعداد گروهک‌های وابسته به داعش صادر کرده اند.

وی افزود: این گروهک‌ها در بیابان‌های میان استان‌های الانبار، موصل و صلاح الدین فعال هستند. نگرانی‌هایی نسبت به فعالیت‌های تروریستی عناصر مذکور علیه نیروهای امنیتی وجود دارد.

الجغیفی تصریح کرد: عناصر تروریست اقدام به بمب گذاری منطقه‌های بیابانی می‌کنند. آن‌ها تجهیزات جنگی، سلاح، انبار مواد غذایی و مرکز درمانی در تونل‌های مخفی زیرزمینی خود دارند.

وی بیان کرد: محمد شیاع السودانی به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح عراق باید با توجه به افزایش تعداد عناصر تروریست در این منطقه‌ها دستور بمباران محل‌های تجمع آن‌ها را صادر کند.

کد خبر 6057902

دیگر خبرها

  • خروج ۱۹هزار زائر از مرز مهران/ تردد روان در مرزهای منتهی به عراق
  • همکاری ناتو-ایروان محور رایزنی پاشینیان و استولتنبرگ
  • تروریست‌ها در عراق از اشغالگران آمریکایی دستور می‌گیرند
  • هشدار درباره فعالیت‌های عناصر تروریست در ۳ استان عراق
  • تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی
  • حکیم: آمریکا مرتکب اشتباهی بزرگ شد
  • آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی مرتکب اشتباهی بزرگ شد
  • حکیم: آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی مرتکب اشتباهی بزرگ شد
  • حکیم: آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی و گسترش دامنه جنگ به یمن مرتکب اشتباهی بزرگ شد
  • ترودو: هر روز به کناره‌گیری از نخست وزیری فکر می کنم