Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین گرامیداشت دریابان شهید سجاد افراسیابی به میزبانی اندیمشک برگزار شد. ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، آئین گرامیداشت دریابان شهید سجاد افراسیابی  از شهدای عالی قدر وطن به میزبانی اندیمشک و با حضور حماسه سازان شش مهر و چهارم آذر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آئین به مناسبت چهلمین روز شهادت  شهید سجاد افراسیابی  با حضور پرشور مردم مومن و انقلابی شهرستان یک هزار شهید اندیمشک برگزار شد.

 آئین گرامیداشت دریابان شهید سجاد افراسیابی  از شهدای عالی قدر وطن در مسجد خاتم الانبیا(ص) کوی شهدای شهرستان اندیمشک برگزار و مردم شهرهای مختلف خوزستان با حضور در آرامگاه وی به فرزند خود ادای احترام کردند.

مردم دزفول، شوش، اهواز، شوشتر، خرم آباد، هرمزگان، کرج، تهران، اصفهان، اراک و دیگر هموطنان شهرهای مختلف ایران اسلامی نیز در این آئین باشکوه و معنوی حضور داشته و یاد و خاطر شهید والامقام سجاد افراسیابی را گرامی داشتند.

حضور پرشور جوانان، دانشجویان، نیروی‌های نظامی و انتظامی، روحانیون ، رزمندگان و خانواده معظم شهدای هشت دفاع مقدس و مدافعان حریم ولایت از جمله نکات قابل توجه آئین گرامیداشت شهید افراسیابی به میزبانی شهرستان اندیمشک بود.

همچنین در پایان این مراسم، مردم اندیمشک با حضور در گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس ضمن ادای احترام به فرزندان روح الله با اهدا گل به مقام والای شهدای مدافع حرم ادای احترام کردند.

بازگشت فرمانده شجاع گردان تکاوران مالک اشتر / پیکر شهید حسین ادبیان پس از 38 سال شناسایی شدکنگره ملی بزرگداشت 10 هزار شهید جامعه بسیج عشایری کشور برگزار می‌شودمجاهدان حزب الله| شهید حسین صبرا: همرزمانم!خداوند قدمتان را ثابت می‌کند تا ترس به دل دشمنان بیندازید

به گزارش تسنیم، شهید سجاد افراسیابی از دریابانان دلاور نیروی انتظامی است که در روز سه‌شنبه  بیست و یکم  خرداد ماه  1398  به همراه  استوار یکم شهید حسن کریمی در میناب در درگیری با قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام پس از حضور در استان خوزستان و با برگزاری یک آئین ویژه به اندیمشک منتقل و پس از با برگزاری آئین‌های ویژه معنوی و با حضور پرشور مردم مؤمن و انقلابی اندیمشک به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ن

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند

به گزارش خبرنگار مهر، علی عباس فلاحتی مطلق ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: به همت هئیت کشتی پهلوانی و همکاری ستاد دیه استان، جشن گلریزان ویژه کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در گود زورخانه یاسوج برگزار شد.

وی بیان داشت: پهلوانان و ورزشکاران زورخانه همیشه میراث دار و جلودار دستگیری نیازمندان بوده‌اند.

فلاحتی مطلق تصریح کرد: در این آئین ورزشکاران ورزش باستانی با اقتدا به مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع) وارد گود زورخانه شدند و پس از اجرای حرکات باستانی و ادای احترام به منش مولای علی علیه السلام، برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مبالغی جمع آوری کردند.

وی افزود: این آئین با حضور مسئولان در نهادهای زندان‌های استان، ورزش و جوانان، هئیت های همگانی و رزمی، بسیج حقوقدانان و وکلای قوه قضائیه و خیرین و نیکوکاران ورزشی و خانواده‌های ورزشکاران برگزار شد.

کد خبر 6090968

دیگر خبرها

  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان