Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

برخی منابع خبری جمعه شب مدعی شده‌اند نفتکش «استینا امپرو» که در حال حرکت با پرچم انگلیس بوده به سمت ایران هدایت شده است. وزارت دفاع انگلیس گفته از گزارش‌ها در این خصوص مطلع است.

برخی منابع خبری جمعه شب مدعی شده‌اند نفتکش ««استینا امپرو» که قرار بوده عازم عربستان سعودی بوده مسیرش را تغییر داده و به سمت آب‌های سرزمینی ایران هدایت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشتی از فجیره در امارات حرکت کرده و قرار بوده روانه «الجبیل» در عربستان سعودی شود. منابع خبری مدعی شده‌اند کشتی ظاهراً در حال حرکت به سمت «جزیره لارک» یا «جزیره قشم» است.

پایگاه «ukdefencejournal.org.uk» با نوشتن اینکه کشتی «استینا امپرو» ناگهان به سمت آب‌های ایران تغییر مسیر داده ادعا کرده که ممکن است ایران آن را توقیف کرده باشد.

اطلاعیه سپاه

روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: عصر امروز (جمعه ۲۸ تیر ) یک فروند نفتکش انگلیسی با نام" "stena impero" هنگام عبور از تنگه هرمز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات بین‌المللی دریایی بنا به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، توسط یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

این اطلاعیه می افزاید: نفتکش مذکور پس از توقیف به ساحل هدایت و برای سیر مراحل قانونی و بررسی‌های لازم تحویل سازمان بنادر و دریانوردی شد.

پیش از این نیز سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که یک شناور حامل سوخت قاچاق را در خلیح فارس توقیف کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نفتکش انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی

 
به گزارش تابناک به نقل از مهر، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تأمین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر استان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز شنبه رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، چند تن از عوامل تأمین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • (ویدیو) گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد + ویدئو
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی