Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با همتای آرژانتینی خود در  بوینس آیرس بار دیگر از تمایل کشورش برای مذاکره با ایران و دیدار بدون پیش‌شرط ترامپ با مقامات ایران سخن گفت.

پمپئو مدعی شد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا آماده دیدار با مقامات ایرانی بدون هیچگونه پیش شرطی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنين درباره سرنگونی پهپاد ایرانی ابراز اطمینان کرد!

ادعای تکراری پمپئو مبنی بر مذاکره بدون پیش شرط با ایران در حالی مطرح می‌شود که او پارسال با حضور در بنیاد هریتیج، ۱۲ شرط را برای مذاکره با ایران برشمرد. 

در همین حال دونالد ترامپ سال گذشته میلادی در اقدامی که نقض آشکار برجام بود، به طور غیرقانونی و یکجانبه آمریکا را از توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ میلادی میان ایران و قدرت‌های جهانی خارج کرد و همه تحریم‌ها علیه کشورمان را بازگرداند؛ تحریم‌هایی که واشنگتن طبق مفاد برجام متعهد به لغو آن‌ها شده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا خاورمیانه برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین، پایگاه خبری آکسیوس به نقل از مقام‌های اسرائیلی که نام‌های آنها را ذکر نکرده است مدعی شد که آمریکا ارسال مهمات و تسلیحات را برای نخستین بار از روز ۷ اکتبر (۱۵ مهر) به اسرائیل به حالت تعلیق در آورده است.

آکسیوس به نقل از مقام‌های اسرائیلی گزارش داده که توقف ارسال مهمات، نگرانی‌های جدی داخل کابینه اسرائیل ایجاد کرده است.

کد خبر 849520 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه آمریکا و اسرائیل

دیگر خبرها

  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی با روسیه آماده نیستند
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی آماده نیستند
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • مقامات صهیونیست: اسرائیل در جنگ غزه به بن‌بست خورده است
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین