Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هر وقت پول لازم داشتم اگر هیچ طوری جور نمی‌شد، به محمودرضا زنگ می‌زدم و جور می‌شد. این طور نبود البته که همیشه پول داشته باشد، اما با این همه نمی‌گفت «ندارم» همیشه می‌گفت «جور می‌شه، یه شماره کارت بده». تاریخ انتشار: 00:06 - 29 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۰۲۲

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ شهید مدافع حرم «محمودرضا بیضایی» در تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۶۰ در تبریز متولد شد و در روز ۲۹ دی سال ۱۳۹۲ در منطقه قاسمیه سوریه در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان بُرش‌هایی از زندگی این قهرمان کشورمان که در کتاب «تو شهید نمی‌شوی» توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گردآوری شده است را منتشر می‌کند.

روایت پانزدهم

از هم پول می‌گرفتیم. هر وقت پول لازم داشتم اگر هیچ طوری جور نمی‌شد، به محمودرضا زنگ می‌زدم و جور می‌شد. این طور نبود البته که همیشه پول داشته باشد، اما با این همه نمی‌گفت «ندارم» همیشه می‌گفت «جور می‌شه، یه شماره کارت بده» و بعد از یک ساعت پیامک می‌داد که «واریز شد» می‌دانستم که این جور وقت‌ها از کسی برایم قرض گرفته است. این از خصوصیاتش بود. به دفعات پیش آمده بود.

هیچ وقت هم نشد که طلبش را بخواهد. یکی دو هفته قبل از آخرین سفرش به سوریه، پیامک داده بود که مبلغی پول لازم دارد و آخرش هم نوشته بود: «زود برمی‌گردانم» چند ماه قبلش من کمی بیشتر از این مبلغ از او قرض کرده بودم و قرار بود تا آخر خرداد ۱۳۹۳ برگردانم. برایش نوشتم: «نمی‌خواهم برگردانی؛ بگذار من با تو صاف کنم بعدا.» نوشت: «صافیم» در حالی که نبودیم. محمودرضا واقعا از دنیای خودش صرف نظر کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید مدافع حرم مدافعان حرم محمودرضا بیضایی شهید بیضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن

مردم می‌توانند با اهدای اسناد، دست نوشته‌ها، دستخط ها، فیلم ها، عکس ها، اعلامیه ها، کتاب‌های خطی، چاپ سنگی یا سربی، کتاب‌های نادر و نفیس و مجموعه‌های خانوادگی در این پویش مشارکت کنند.

تسهیل در دسترسی پژوهشگران داخلی و خارجی به منابع، فعالیت‌های علمی و پژو هشی و تقویت تعامل جمهوری اسلامی ایران با جامعه فرهنگی و علمی خارج از کشور و فدراسیون‌های بین المللی علمی و تخصصی از اهداف راه اندازی این پویش است.

سامانه https://nlai/crowdsourcing و شماره تلفن ۰۲۱۲۲۲۵۸۷۳۵ و ۰۲۱۸۱۶۲۵۳۲۰ برای اهدای منابع سندی و شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۱۶۲۳۲۴۰ یا ۰۲۱۸۱۶۲۳۱۵۴ برای اهدای منابع کتابخانه‌ای در نظر گرفته شده است.

اسناد ملی هر کشور گنجینه‌ای گرانبها و پلی میان گذشته و آینده آن کشور است، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران هم امین و حافظ تاریخ تمدن ایران زمین است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۹/ «دوراهی تسلیم و شکست»
  • ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به تالار رودکی می‌آید
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد