Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید علی شاهرخی اظهار داشت: دومین دوره مسابقات وزنه‌برداری بانوان قهرمانی کشور که در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی اصفهان برگزار شد با قهرمانی لرستان به کار خود پایان داد.
وی افزود: در این رقابت‌ها، در رده سنی بزرگسالان تیم لرستان با ۶۳۱ امتیاز قهرمانی شد، اصفهان با ۶۲۹ نایب‌قهرمان و تهران با ۶۲۷ امتیاز عنوان جایگاه سوم را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات وزنه‌برداری لرستان بیان کرد: در رده سنی جوانان نیز تیم کرمانشاه با کسب ۶۲۸ امتیاز موفق شد در رده نخست قرار گیرد، تیم‌های کردستان و اصفهان نیز به ترتیب با ۵۸۰ و ۵۵۳ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.
شاهرخی ادامه داد: در وزن ۴۵ کیلوگرم بزرگسالان و همچنین ۴۵ کیلوگرم جوانان؛ مینا گودرزی صاحب مدال طلا شد.
وی افزود: در وزن ۴۹ کیلوگرم بزرگسالان و همچنین ۴۹ کیلوگرم جوانان؛ متین الوند توانست با شکست حریفان خود در سکوی نخست قرار بگیرد.
شاهرخی گفت: همچنین الهام حسینی در وزن ۷۱ کیلوگرم بزرگسالان؛ صاحب طلا شد.
رییس هیات وزنه بردار لرستان افزود: در اوزان ۸۱ کیلوگرم بزرگسالان؛ ریحانه توکلی، ۷۱ کیلوگرم جوانان؛ فاطمه نصیری و ۷۶ کیلوگرم جوانان؛ نازنین معتمدی توانستند در جایگاه سومی قرار بگیرند.
۳۲۱۰/‏۶۰۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.
سلیمی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های‌ آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور