Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه هفت سیما درباره برنامه «مثبت ۴۰» که از پنجشنبه ۲۷ تیر پخش خود را از شبکه آغاز کرد، به خبرنگار مهر گفت: این برنامه قرار است به نسل‌های مختلف انقلاب بپردازد. ۴۰ سال از انقلاب گذشته است و این برنامه هم خاطره‌سازی از این ۴۰ سال است. در واقع این برنامه یاد ۴۰ ساله‌هاست و چون ۴۰ عدد تکامل است، این اسم برای آن انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما به ۴۰ ساله‌هایی می‌پردازیم که ممکن است برخی در میان ما باشند و ممکن است برخی از دنیا رفته باشند. گروهی با نام «چلسی» داریم که قبل از ۴۰ سال دارند و به زودی مثبت ۴۰ خواهند شد و انتخاب این نام به خاطر دوپهلو بودن آن است.

مدیر شبکه هفت همچنین از گروه‌های دیگری به عنوان سوژه برنامه گفت و اظهار کرد: گروه سوم «چلچله» را هم داریم که در ابتدای انقلاب ۴۰ ساله داشتند و اکنون ۸۰ سال دارند و همچنین گروه چهارم که «مثبت چلچله» هستند و الان بالاتر از ۸۰ سال دارند و این دو گروه هم سوژه برنامه ما هستند.

احمدی افزادی بیان کرد: رویکردهای مختلفی در این برنامه اعم از خاطره بازی، بیان تجربیات و.... وجود دارد. ما نیاز به نوعی هم افزایی داریم که در این برنامه بدون نصیحت گویی قرار است این هم افزایی آدم‌ها و گروه‌ها انجام شود.

وی همچنین با اشاره به تغییر رویکرد در برنامه «مشاعره» اظهار کرد: سری جدید برنامه مشاعره با نام «سرمایه جاودانی» روی آنتن می‌رود که در جهت ماموریت‌های شبکه تحت عنوان مهارت آموزی است.

مدیر شبکه آموزش درباره شروع دوباره «قندپهلو» نیز گفت: فصل جدید «قندپهلو» در دست تولید است که بنا داریم برای زمستان آماده شود. «مشاعره» و «قندپهلو» دو برنامه نشان ما در حوزه ادبیات فارسی هستند که به آنها توجه ویژه داریم.

کد خبر 4670594 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه آموزش قند پهلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!

فریدون زندی بازیکن دورگه ایرانی - آلمانی که سالها برای تیم ملی ایران بازی کرد و با ایران به جام جهانی ۲۰۰۶ صعود کرد، مقابل عادل فردوسی پور نشست و گفت‌وگویی جالب با او داشت.

زندی که سابقه بازی در استقلال و استیل آذین هم در کارنامه دارد خاطره جالبی از وحید هاشمیان نقل کرد و گفت: من در اردوهای تیم ملی با وحید هم اتاقی بودم و روزهای خیلی خوبی با هم داشتیم. وحید از آن دسته آدم‌هایی است که نمی‌تواند ۵ دقیقه یکجا بنشیند و همواره می‌گفت فریدون بریم چای یا قهوه بخوریم. حتی قهوه‌اش را هم خیلی تند و سریع می‌خورد و دوباره به اتاق برمی‌گشتیم و بعد از چند دقیقه می‌گفت بریم یک کار دیگر بکنیم.

زندی در ادامه توضیح می‌دهد: وحید به واسطه حضور چند ساله‌اش در آلمان کمی خصوصیت اخلاقی آنها را گرفته بود. در آلمان بعد از بازی همه بازیکنان لخت می‌شوند و دوش می‌گیرند و وحید هم با همین فرهنگ در رختکن تیم ملی لخت می‌شد و می‌رفت دوش می‌گرفت و همه ما تعجب می‌کردیم و حتی صدای آقای دادکان هم درمی‌آمد. (خنده)

 

دیگر خبرها

  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با طراحی و تولید محصولات جدید
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • واردات موز صرفاً از محل صادرات گروهی از کالاها مجاز است
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها