Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه هفت سیما درباره برنامه «مثبت ۴۰» که از پنجشنبه ۲۷ تیر پخش خود را از شبکه آغاز کرد، به خبرنگار مهر گفت: این برنامه قرار است به نسل‌های مختلف انقلاب بپردازد. ۴۰ سال از انقلاب گذشته است و این برنامه هم خاطره‌سازی از این ۴۰ سال است. در واقع این برنامه یاد ۴۰ ساله‌هاست و، چون ۴۰ عدد تکامل است، این اسم برای آن انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ما به ۴۰ ساله‌هایی می‌پردازیم که ممکن است برخی در میان ما باشند و ممکن است برخی از دنیا رفته باشند. گروهی با نام «چلسی» داریم که قبل از ۴۰ سال دارند و به زودی مثبت ۴۰ خواهند شد و انتخاب این نام به خاطر دوپهلو بودن آن است.

مدیر شبکه هفت همچنین از گروه‌های دیگری به عنوان سوژه برنامه گفت و اظهار کرد: گروه سوم «چلچله» را هم داریم که در ابتدای انقلاب ۴۰ ساله داشتند و اکنون ۸۰ سال دارند و همچنین گروه چهارم که «مثبت چلچله» هستند و الان بالاتر از ۸۰ سال دارند و این دو گروه هم سوژه برنامه ما هستند.

احمدی افزادی بیان کرد: رویکرد‌های مختلفی در این برنامه اعم از خاطره بازی، بیان تجربیات و. وجود دارد. ما نیاز به نوعی هم افزایی داریم که در این برنامه بدون نصیحت گویی قرار است این هم افزایی آدم‌ها و گروه‌ها انجام شود.

وی همچنین با اشاره به تغییر رویکرد در برنامه «مشاعره» اظهار کرد: سری جدید برنامه مشاعره با نام «سرمایه جاودانی» روی آنتن می‌رود که در جهت ماموریت‌های شبکه تحت عنوان مهارت آموزی است.

مدیر شبکه آموزش درباره شروع دوباره «قندپهلو» نیز گفت: فصل جدید «قندپهلو» در دست تولید است که بنا داریم برای زمستان آماده شود. «مشاعره» و «قندپهلو» دو برنامه نشان ما در حوزه ادبیات فارسی هستند که به آن‌ها توجه ویژه داریم.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: شبکه آموزش قندپهلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۲۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید

به گزارش همشهری آنلاین، اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت.

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است.به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

کد خبر 848339 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا

دیگر خبرها

  • کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با طراحی و تولید محصولات جدید
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی