Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حمید نوبخت» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیمه شدگان اصلی و تبعی تامین اجتماعی خمین ۶۰ هزار نفر است و ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده اصلی هستند.
وی ادامه داد: پنج هزار و ۲۰۰ نفر از بیمه شدگان این شهرستان از خدمات کارافتاده و مستمری بگیر بیمه تامین اجتماعی استفاده می کنند.
رئیس بیمه تامین اجتماعی خمین اظهار داشت: ۱۷ نوع خدمات مانند بازنشستگی، بیکاری، از کارافتادگی و بیماری به بیمه شدگان تامین اجتماعی خمین ارایه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوبخت گفت: یکهزار و ۱۴۹ قالیباف در این شهرستان از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره مند هستند.
وی تصریح کرد: یکهزار و ۹۵۰ کارگاه فعال در خمین زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی خمین قرار دارند و سرانه نیروی کار در اماکن کارگاهی در این شهرستان ۹ نفر است.
رئیس بیمه تامین اجتماعی خمین تاکید کرد: سیاستگذاری این بیمه در سال جاری ارایه خدمات غیر حضوری به بیمه شدگان است و در این شهرستان ۵۰ مورد خدمات غیر حضوری دریافت دفترچه در طول روز به بیمه شدگان ارایه می شود.
نوبخت گفت: ۴۱ خدمت در سرویس خدمات غیر حضوری برای بیمه شدگان تعریف شده و هم اکنون ۱۳ نوع خدمت اصلی عملیاتی شده است.
وی افزود: مشترکان سازمان تامین اجتماعی می توانند با مراجعه با آدرس eservices.tamin.ir از خدمات متنوع سرویس های این سامانه بهره مند شوند.
وی افزود: به منظور رونق تولید و در راستای اقتصاد مقاومتی کارفرمایان خوش حساب مشمول بخشودگی جرایم می شوند.
رئیس بیمه تامین اجتماعی خمین ادامه داد: بیمه تامین اجتماعی گسترده ترین نهاد بیمه گر اجتماعی کشور است و خدمات خود را در ۲ بخش بیمه ای و درمانی به افراد تحت پوشش، بیمه شدگان و کارفرمایان ارایه می دهد.
خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و دارای ۱۰۵ هزار جمعیت است.

/ ‏۶۰۱۳/‏۹۹۳۰
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی تامین اجتماعی خمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رستمی بعد از ظهر جمعه در نشست شورای عشایری تنگستان اظهار داشت: امور عشایری نمی‌تواند به تنهایی جواب گوی همه مشکلات جامعه امور عشایری در استان باشد.

مدیرکل عشایری استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس مصوبه دولت همه دستگاه‌های اجرایی کشور موظف هستند که در طرح‌ها و برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بودجه‌های سنواتی خود با اختصاص اعتبارات مناسب با جمعیت عشایر وظایف خود را در قبال جامعه عشایری انجام دهند.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که دولت مردمی سیزدهم به عشایر توجه دارد بحث آئین ساماندهی است که موجب ۱۰ برابری افزایش اعتبارات عشایری شده است.

مدیرکل عشایری استان بوشهر یاد آور شد: در تنگستان در طی ۲ سال گذشته خدمات بسیار خوبی با اعتبارات بیش از سه میلیارد تومان به عشایر شهرستان ارائه شده است.

وی افزود: اگر می‌خواهیم شعار سال مقام معظم رهبری در شهرستان در خصوص جهش تولید و مشارکت مردمی محقق شود منوط به همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی در کنار عشایر است.

رستمی بیان کرد: جمعیت عشایر تنگستان یک درصد جمعیت این شهرستان است که نیازاست در اعتبارات شهرستان معادل یک درصد جمعیت اعتبار برای امور عشایری شهرستان در نظر گرفته شود.

مدیرکل عشایری استان بوشهر خاطر نشان کرد: ۲.۵ درصد جمعیت استان بوشهر را عشایر تشکیل می‌دهند ولی اعتبارات که برای امور عشایری استان در نظر گرفته می‌شود زیر نیم درصد است.

وی ادامه داد: در تسهیلات تبصره ۱۸ مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان باز پرداخت هفت ساله برای اشتغال عشایر شهرستان مبلغ ۳ میلیارد تومان به ۲۵ نفر تسهیلات داده شد.

نصب پنل‌های خورشیدی

رستمی افزود: انتظار داریم در سال جاری با نصب پنل‌های خورشیدی اتفاقات خوبی در شهرستان ایجاد شود که دیگر شاهد چادر عشایر بدون برق نداشته باشیم و برای این منظور امور عشایری استان ۵۰ درصد اعتبارات این طرح از محل اعتبارات اداره کل و۵۰ درصد نیز از محل اعتبارات شهرستان اختصاص داده شود.

مدیرکل عشایری استان بوشهر خواستار برگزاری جلسات امور عشایری تنگستان به صورت مداوم و در هر فصل حضور عشایر برگزار شود.

وی اضافه کرد: در تنگستان ۱۶ آب گرم کن خورشیدی در اختیار عشایری قرار گرفته که نیاز است مشخص شود که به کدام یک از عشایر داده شده است.

کد خبر 6089328

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی