Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی مدیر عامل شرکت یوبیسافت با یکی از وب سایت‌ها معتبر گفتوگویی داشته است که در این گفتگو، Yves Guillemot خبر از نحوه و چونگی اجرای عناوین این شرکت در پلتفرم استادیا داد. Yves Guillemot اعلام کرد: اینکه پلتفرم استادیا هزینه نسبتا بالایی را برای گیمر‌ها خواهد داشت خبر از کیفیت و اجرای درست عناوین رایانه‌ای نمی‌دهد شرکت ما در حال حاضر روی این پلتفرم کار می‌کند و از طرفی هم مهم‌ترین مسئله برای شرکت یوبیسافت، سود آور بودن این پلتفرم است که اگر این پلتفرم سود کافی را برای این شرکت نداشته باشد این رابطه از بین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل یوبیسافت همچنین اعلام کرد در آمد این شرکت در سال گذشته کاهش ۹.۲ درصدی داشته و چیزی حدود ۴۰۸.۳ میلیون دلار بوده است. عنوان مطرح منتشر شده از این شرکت در سال جاری، بازی The Divison 2 بوده که تا الان فروش نسبتا خوبی برای این شرکت داشته است البته نباید از عناوین در دست ساخت این شرکت مانند Gods and Monsters، Watch Dogs: Legion و Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint غافل شد؛ چرا که تمامی این عناوین بسیار پر طرفدار هستند و قطعا برای یوبیسافت پول سازی خوبی خواهند داشت.

قرار است پلفترم استادیا که ساخته شده توسط گوگل است، با قیمتن ۱۲۹ دلار به فروش برسد که در بسته‌بندی این پلتفرم یک Chromecast Ultra، یک کنترلر سفارشی‌سازی شده و سه ماه عضویت در Stadia Pro وجود خواهد داشت. همچنین همراه این پلتفرم شش بازی از شرکت یوبیسافت قرار دارد که عناوین برجسته آن شامل Assassin’s Creed Odyssey، Ghost Recon، Breakpoint و The Division 2 می‌شود.

بیشتر بخوانید: انیمیشن Cuphead به نتفلیکس بازمی‌گردد

این پلتفرم یا سرویس قرار است در ماه نوامبر سال جاری به طور رسمی در دسترس گیمر‌ها قرار گیرد که در حال حاضر اطلاعات بسیار زیادی از آن در دسترس نیست و باید تا زمان عرضه آن صبر کرد.

انتهای پیام/

سودآوری، شرط همکاری یوبیسافت با استادیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت

روزنامه‌های امروز خراسان جنوبی را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده کنید.

روایتی از خسارت سیل در استان در روزنامه آوای خراسان جنوبی و آغاز رقابت دو نامزد بهارستانی در روزنامه امروز خراسان جنوبی عناوین تیتر روزنامه‌هایی است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها
  • پلیر موسیقی Winamp باز می‌گردد!
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • سفر امیرعبداللهیان به گامبیا برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری اسلامی
  • کتاب شعر «ناله‌های امپراطور» در بروجرد رونمایی شد
  • زندگی سخت است، اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت