Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@14:03:01 GMT

نیکبخت: استقلال بازیکنان تاثیرگذاری را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۲۷۱۸

ساعت24 - پیشکسوت استقلال گفت: مدیران این باشگاه در فصل نقل و انتقالات بازیکنان تاثیر گذاری را از دست دادند که برخلاف میل باطنی خودشان رفتند.

 پیشکسوت استقلال گفت: مدیران این باشگاه در فصل نقل و انتقالات بازیکنان تاثیر گذاری را از دست دادند که برخلاف میل باطنی خودشان رفتند.
«علیرضا واحدی نیکبخت» اظهار داشت: این روزها اخباری درباره پرونده پروپیئچ شنیده می‌شود که امیدوارم ماجرای این بازیکن که برای استقلال کوچک‌ترین بازدهی را نداشت هر چه سریع‌تر به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیران استقلال اعلام کرده اند خطری این باشگاه را محروم نمی‌کند و امیدواریم چنین موضوعی حقیقت داشته باشد و با اعلام رسمی فیفا پرونده‌ای که در ماه‌های اخیر حسابی هواداران را نگران کرده است برطرف شود.

بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی را از دست داد که می‌توانستند به این تیم در لیگ نوزدهم کمک کنند و تجربه زیادی در سال‌های حضورشان در استقلال داشتند اما متأسفانه اتفاقاتی رقم خورد که از استقلال بر خلاف میل باطنی شأن رفتند.

نیکبخت تصریح کرد: بازیکنانی به عضویت استقلال درآمده اند که در تیم‌های سابق خود عملکرد خوبی داشتند، اما اینکه می‌توانند با پیراهن آبی عملکرد خوبی داشته باشند یا خیر هنوز مشخص نیست و باید تا شروع لیگ نوزدهم صبر کرد اما امیدوارم برای تیمی که میلیون‌ها هوادار دارد مهره‌های تأثیرگذاری باشند.
پیشکسوت استقلال در پایان گفت: استقلال در سال‌های اخیر در لیگ برتر به موفقیت نرسیده و همه انتظار دارند تا بتواند با استراماچونی به این ناکامی‌ها پایان دهند و هیچ چیزی جز قهرمانی آنها را راضی نخواهد کرد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: باشگاه استقلال نیکبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به نقل از ورزش سه دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901146

دیگر خبرها

  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند