Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: برای اینکه بتوانیم به شهر‌های حومه تهران که به داخل پایتخت تردد دارند سرویس حمل و نقل بدهیم مطالعه‌ای انجام شده است.   مدیر عامل شرکت واحد اتوبوس رانی تهران تصریح کرد: پیش‌بینی کرده‌ایم تا خطوط ویژه‌ای طراحی شود که کارکردی مانند خطوط بی آر تی دارد و این کار را با اتوبوس‌هایی که لوکس‌تر هستند انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه در همه جای دنیا برای مسافت‌های بین شهری چنین کار‌هایی انجام شده است، ادامه داد: در تهران هم این کار انجام می‌شود و حوزه حمل و نقل و ترافیک در حال پیگیری است و ما فکر می‌کنیم اگر خطوط ویژه راه اندازی شود می‌تواند اثرگذار باشد. بیشتر بخوانید: ضرورت بکارگیری سیستم خنک کننده در اتوبوس‌های بی‌آر‌تی/ ارائه خدمات به شهروندان نباید سلیقه‌ای باشدسنندجی با بیان اینکه مطالعه بر روی مسیر تهران کرج در حال انجام است، اظهار کرد: امیدواریم این خط راه اندازی شود و با راه اندازی این خط که به خطوط بی آر تی تهران متصل می‌شود بخش عمده‌ای از ترافیک تهران و کرج برطرف می‌شود.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار شهری اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران

کارگران قشر زحمت‌کش جامعه هستند که همواره با تلاش‌های خود چرخ‌های اقتصادی کشور به‌ویژه صنعت نفت را به حرکت درمی‌آورند؛ به همین دلیل به‌منظور قدردانی از زحمات این افراد تأثیرگذار و تلاشگر، روزی به نام «روز کارگر» در تقویم رسمی کشور نام‌گذاری شده است. عکاس شانا به همین بهانه یک روز با کارگران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران همراه شده است تا گوشه‌ای کوچک از تلاش‌های آنان را که عضوی مهم از صنعت نفت کشور هستند، به نمایش بگذارد و به آن‌ها خدا قوت بگوید.

دریافت 35 MB

دیگر خبرها

  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • مشهد با کمبود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس مواجه است
  • راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک
  • اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به متروی قم
  • سختی کار نفتی‌ها
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • 56 راز سلامت مردان که حتما باید بدانید