Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@12:46:37 GMT

رد پای فرهاد مجیدی در استقلالی‌شدن این بازیکن

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۳۰۱۲

ساعت24 - عارف غلامی کاپیتان تیم ملی امید به احتمال زیاد امروز یا فردا قراردادش را با استقلال نهایی می کند. این بازیکن دو پسته که توانایی بازی در دفاع وسط و دفاع راست را دارد و فصل گذشته عضو تیم فولاد خوزستان بود به تازگی و پس از حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت تیم ملی امید به اردو دعوت شد.

عارف غلامی کاپیتان تیم ملی امید به احتمال زیاد امروز یا فردا قراردادش را با استقلال نهایی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن دو پسته که توانایی بازی در دفاع وسط و دفاع راست را دارد و فصل گذشته عضو تیم فولاد خوزستان بود به تازگی و پس از حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت تیم ملی امید به اردو دعوت شد و با درخشش اش مجیدی را مجاب کرد که او را به عنوان کاپیتان انتخاب کند.

عملکرد خوب او در تیم امید باعث شد که تیم های پرسپولیس و استقلال و چند تیم لیگ برتری برای جذب او دست به کار شوند اما ظاهرا عارف به آبی ها نزدیک شده است و گفته می شود مشاوره و نقش فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال در این امر بی تاثیر نبوده است. با اینکه فرهاد با دلخوری از آبی ها جدا شد اما همچنان هوای استقلال را دارد و یکی از پدیده های فوتبال ایران را به سمت اردوی آبی سوق داده است.

استقلال در خط دفاع سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، سینا خادم پور و میلاد باقری را در اختیار دارد اما آندره آ استراماچونی به مدیران باشگاه استقلال درخواست داده بود یک مدافع وسط جذب کند. از بین بازیکنانی که فیلم آنها به استراماچونی نشان داده شده است ظاهرا این مربی ایتالیایی نمایش عارف غلامی را پسندیده و او زودی با استقلال قرارداد امضا می کند.عارف غلامی که متولد گرگان است، بازیکنی است که با وجود سن کم سابقه بازی در سپاهان، ذوب آهن و فولاد را دارد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات

 فرهاد مجیدی که چندی پیش از اتحاد کلباء امارات جدا شد، این روز‌ها در دبی حضور دارد و شایعات زیادی در خصوص تیم آینده او به گوش می‌رسد. سرمربی سابق استقلال علی‌رغم چند پیشنهاد داخلی فعلا تمایلی نسبت به بازگشت به فوتبال ایران نشان نداده و احتمالا می‌خواهد به کارش در امارات ادامه دهد.

مجیدی دیشب (پنجشنبه) تصویری همراه با فرزند خود امیربردیا در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

منبع: خبرآنلاین

tags # فرهاد مجیدی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد