Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه صنف الکتریک شیراز اعلام کرد که طی 2 ماه گذشته شاهد کاهش حدود 30 درصدی در قیمت برخی اقلام الکتریکی بوده ایم.

مجید استدلال در حاشیه همایش سالانه صنف الکتریک شیراز در گفت و گو با ایسنا منطقه فارس، با اشاره به افزایش ١٠٠ درصدی برخی اقلام الکتریکی از جمله سیم و کابل، خاطرنشان کرد: طی یکی دو ماه گذشته شاهد کاهش ٢٠ تا ٣٠ درصدی روند افزایشی این مهم هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

وی با اشاره به قدمت حدود ٥٠ ساله اتحادیه صنف الکتریک شیراز، افزود: هم‌اینک اتحادیه ٧٠٠ عضو رسمی دارد که همه آنها دارای پروانه کسب هستند و صدور پروانه و عضویت١٥٠ نفر دیگر نیز در دست اقدام است .

استدلال ساماندهی کل صنف و ایجاد ارتباط بین اعضا و مجموعه‌های اداری زیرربط را از مهمترین رویکردهای این اتحادیه برشمرد و گفت: اتحادیه به مثابه وکیل از حقوق اعضا دفاع می‌کند .

رئیس اتحادیه صنف الکتریک شیراز با بیان اینکه صنف ما ١٤ رسته دارد و خدمات توزیعی در هر یک از رسته‌ها، ارائه می‌شود، عنوان کرد: در سال ٩٧ موفق به صدور ١٥٠ پروانه کسب برای فعالیت اعضا با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس شدیم .

استدلال گفت: اتحادیه متبوع مسکن و شهرسازی استان و دیکر نهادی مرتبط در ارتباط است و بنا داریم که ضمن حل مسائل حاشیه‌ای برق کاران، از حضور افراد متفرقه جهت حضور در امورات برق ساختمان‌ها جلوگیری شود.هیئت مدیره این اتحادیه در تلاش است تا با برگزاری دوره‌های آموزشی، افراد برق کار، کارت صلاحیت و کد بگیرند .

روح‌الله پیروی راد، معاون اول اتحادیه صنف الکتریک شیراز نیز با بیان اینکه طبق قانون موظف به تشکیل پنج کمیسیون شده‌ایم، گفت: کمیسیون شکایات و بازرسی از جمله این کمیسیون‌هاست و بازرسین ما به صورت محسوس و نامحسوس در بازار حضور پیدا می‌کنند و ضمن رصد و کنترل قیمت‌ها، در صورت بروز تخلف، اقدام به تذکر لسانی، کتبی و نهایتا دعوت به اتحادیه می‌کنند .

وی با بیان اینکه در کمتر از ٥ درصداز بازرسی‌ها به موارد تخلف از سوی واحدهای صنفی می‌رسیم، افزود: اگر شهروندان با خرید از واحدهای صنفی ما در سطح شهر، با مواردی از قبیل گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، کالای تقلبی و انجام نشدن تعهدات مواجه شدند، می‌توانند با گزارش به اتحادیه، پیگیر رفع این مشکلات شوند .

معاون اول اتحادیه صنف الکتریک شیراز یادآور شد: قانونگذار پیش‌بینی کرده که در صورت محرز شدن تخلفات، پرونده تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی جهت سیر مراحل قانونی تخلف، ارجاع داده شود .


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال تعزیرات دوره های آموزشی سازمان صنعت معدن و تجارت استان قانون معاون اول قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا باز هم تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت طلا در بازار جهانی باز هم کاهش یافت. آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد اونس طلا با کاهش ۵ دلاری به نرخ ۲ هزار و ۳۳۱ دلار کاهش یافت. این رقم، کاهش ۰‌۱ درصدی قیمت طلا را نشان می‌دهد.

کاهش قیمت طلا در حالی است که گزارش‌ها از روند بازار جهانی طلا، همچنان از رشد ۱۱ دلاری قیمت طلا در طول یک هفته گذشته و ۱۰۰ دلاری را در طول یک ماه گذشته حکایت دارد.

بنا به این گزارش، شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده در ماه گذشته مطابق با پیش‌بینی‌ها ۰.۳ درصد افزایش یافت و بعید است انتظارات مبنی بر اینکه فدرال رزرو کاهش نرخ بهره را تا سپتامبر متوقف کند، تغییر دهد. کاهش نرخ بهره جذابیت نگهداری شمش‌های بدون بازده را افزایش می‌دهد.

انجمن طلای کشور چین اعلام کرد مصرف طلای چین در سه ماهه اول نسبت به سال گذشته نزدیک به ۶ درصد افزایش یافته است. دلالان طلا در هند هفته گذشته برای اولین‌بار طی دو ماه، به دلیل عقب نشینی قیمت‌های داخلی خریداران را جذب کردند.

سود صنعتی چین در ماه مارس کاهش یافت و رشد را در سه ماهه نسبت به دو ماه اول کاهش داد و تردیدها را در مورد قدرت بهبود دومین اقتصاد بزرگ جهان افزایش داد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901194

دیگر خبرها

  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • قیمت طلا باز هم تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت