Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس سازمان هواشناسی کشور از تداوم هوای گرم در اکثر مناطق کشور خبر داد و گفت: کیفیت هوای تهران سالم است. تاریخ انتشار: 09:10 - 29 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۵۱۹

امین حسین نقشینه کارشناس سازمان واشناسی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، با اشاره به وضعیت جوی گفت: تداوم هوای گرم تا ۳ روز آینده برای اکثر مناطق کشور با توجه به الگوی تابستانه پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نقشینه با بیان اینکه در دو روز آتی به ویژه در ساعات بعد از ظهر در جنوب شرق فارس، شمال هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر‌های هم رفتی و رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش شدید باد شدید موقتی پیش بینی شده است، گفت: در سه روز آینده در برخی ساعات در جنوب سمنان، تهران، استان‌های یزد، قم و مرکزی نیز گرد و غبار را انتظار داریم.

وی با تاکید بر اینکه در سه روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود، تصریح کرد: از روز سه شنبه تا آخر هفته بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف خواهند داشت.

نقشینه ادامه داد: دمای هوای تهران امروز و فردا در مهرآباد به ۴۱ درجه، روز دوشنبه ۴۰ و سه شنبه ۳۸ درجه پیش بینی شده است که این نوید دهنده کاهش کاهش نسبی گرما از نظر کاهش دما است.

وی با بیان اینکه کیفیت هوای تهران در شرایط سالم به سر می‌برد، گفت: البته برای جنوب استان مانند رباط کریم و ورامین وضعیت گرد و غبار می‌تواند تاثیر گذار باشد.

کارشناس سازمان هواشناسی همچنین از پیش بینی بارش خفیف و پراکنده در هفته جاری در ارتفاعات البرز خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی کشور گرمای هوا دمای هوا کارشناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده

ایسنا/مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز شنبه ۱۵ تا پنج‌شنبه ۲۰اردیبهشت به شرح زیر پیش‌‏بینی می‏‌شود.

طبق اعلام هواشناسی مازندران آسمان استان در روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ابری و نسبتاً خنک با رگبار پراکنده و وزش باد؛ از بعدازظهر با کاهش ناپایداری و ابر همراه است. اما در روز یک‌شنبه ۱۶ همین ماه هوای مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما روبرو خواهد بود.

براساس پیش‌بینی هواشناسی مازندران آسمان استان در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری؛ در بعدازظهر و اوایل شب با افزایش ابر در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد خواهد بود.

همچنین در روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت دامنه‌ها و ارتفاعات مازندران، نیمه ابری تا ابری بتدریج با رگبار باران، وزش باد و رعدوبرق؛ در مناطق ساحلی و جلگه‌ای هم آسمان نیمه ابری از بعدازظهر ابری بتدریج با رگبار پراکنده، وزش باد و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام هواشناسی مازندران در روز چهارشنبه ۱۹اردیبهشت آسمان استان نیمه ابری تا ابری با رگبار پراکنده و وزش باد خواهد بود و از اواخر روز با کاهش ناپایداری دما روبرو هستیم.

اما در روز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری درساعات بعدازظهر با افزایش ابر و در ارتفاعات با رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • تداوم بارندگی‌ها در کشور / دمای هوا در بعضی مناطق کاهش می‌یابد
  • تداوم بارش‌ها در جنوب غرب خوزستان
  • هوای مشهد ۱۴ اردیبهشت ماه، سالم است
  • هوای تهران پاک است
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق