Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ناصر سالاری، دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به شناختی که اسکوچیچ دارم، می‌دانم برای موفقیت در صنعت نفت انگیزه زیادی دارد. تاریخ انتشار: 09:21 - 29 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۵۲۸

ناصر سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد حضور در تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: از تیم صنعت نفت شناخت دارم چراکه پیش از این هم مقطعی در این تیم حضور داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانم چقدر نتیجه‌گیری برای هواداران این تیم مهم است و امیدوارم در فصل پیش‌رو با کسب نتایج مطلوب رضایت آنها را جلب کنیم.

وی ادامه داد: اسکوچیچ مربی خوبی است و آمده که در صنعت نفت نتیجه بگیرد. او برخورد خوبی با بازیکنان دارد و تلاش می‌کند به همه روحیه دهد. تقریبا اسکوچیچ را می‌شناسم و با توجه به اینکه پیش از این شاگردش بودم می‌دانم انگیزه‌های زیادی دارد.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد وضعیت این تیم تصریح کرد: باشگاه صنعت نفت در جذب بازیکن سرعت عمل خوبی به خرج داد و به همین دلیل از رقبا عقب نیستیم. در تمرینات همه بازیکنان را با انگیزه می‌بینم و با توجه به توقعی که هواداران از ما دارند و تلاش و پشت کاری که در تمرینات وجود دارد، فکر می‌کنم فصل خوبی در انتظار ما باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سالاری میزان صنعت نفت اسکوچیچ صنعت نفت آبادان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس

به گزارش "ورزش سه"، اولین تیم استان کرمان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و سه تیم دیگر از این استان شانس صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی را خواهند داشت.

گل‌گهر سیرجان تیم پرستاره استان کرمان فردا در دیداری حساس مقابل فجرسپاسی قرار خواهد گرفت و شانس صعود به مرحله بعدی را خواهد داشت.

مس‌سونگون دیگر تیم استان کرمان مقابل هوادار لیگ برتری بازی خواهد کرد و به دنبال شگفتی‌سازی در جام حذفی خواهد بود.

مس کرمان و چادرملو اردکان دو تیم لیگ یک هم مقابل هم قرار خواهند گرفت و شانس صعود برای هر دو تیم وجود خواهد داشت.

استان کرمان بیشترین سهم را در بین تیم‌های حاضر در جام حذفی دارد و باید دید پس از مس رفسنجان کدام تیم می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند.

دیگر خبرها

  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • رشد قابل توجه صنعت فیلم عربستان
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • گامی نو در صنعت راهسازی/توسعه فناوری‌های قیر و آسفالت با مشارکت دانش‌بنیان‌ها
  • رویای پدیده والیبال ایران بر باد رفت!
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی؛ وزیر صنعت از دخالت‌های غیرقانونی در پارلمان بخش خصوصی دست بردارد
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد