Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:41:27 GMT

سرعت وزش باد در زابل به ۷۶ کیلومتر بر ساعت رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۴۱۴۹

سرعت وزش باد در زابل به ۷۶ کیلومتر بر ساعت رسید

محمود دیانتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک میانگین ۱۰ دقیقه ای سرعت وزش باد در زابل ۵۸ کیلومتر بر ساعت است اما وزش این باد تا این لحظه گرد و خاک به همراه نداشته است.
وی با بیان اینکه وزش باد شدید تغییر قابل توجهی در کیفیت هوای این شهر نداشته است، افزود: شرایط دید افقی در زابل نیز با وجود وزش باد شدید در حالت عادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های عددی فردا یکشنبه قدری بر سرعت وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال استان افزوده می شود.
وی به ادامه بارش های مونسون هند در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: در شبانه روز گذشته نیز بارش های همرفتی ناشی از سامانه آب و هوایی مونسون هند در جنوب شرق و برخی نواحی مرکزی ادامه یافت.
دیانتی اظهار داشت: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی انتظار می رود همچنان ریزش های همرفتی در نیمه جنوبی و برخی نواحی مرکزی سیستان و بلوچستان ادامه داشته باشد.

۹۹۰۸**۳۲۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زابل وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل‌آسا چند هفته اخیر در استان سیستان و بلوچستان و فروکش کردن آب در بیشتر مناطق، ساکنان روستا‌های آسیب دیده با خسارات پس از سیل از جمله بسته بودن راه‌های ارتباطی، آب گرفتگی منازل و غیر قابل استفاده شدن وسایل خانه دست و پنجه نرم می‌کنند؛ روستای پزم تیاب از توابع بخش مرکزی کنارک این استان، یکی از مناطقی است که هنوز با تبعات سیل دست و پنجه نرم می‌کند.

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان اعلام شد
  • پیش‌بینی وزش باد و خیرش گردوخاک در قم
  • سریعترین قطار‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان و بلوچستان مثبت شد
  • کشف تاریخ ۴۵۰۰ ساله در زابل
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل