Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره فرهنگی ورزشی بچه های مسجد با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی، اجتماعی شهرداری اراک به مناسبت طرح اوقات فراغت تابستان۹۸ در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله پایگاه‌های مذهبی و فرهنگی در محله‌ها هستند که امروزه به دلیل توسعه روز افزون وسایل ارتباط جمعی به محلی فارغ از جنجال های روزانه موبایلی تبدیل شده اند در این راستا کانون های مساجد با برگزاری مسابقات مختلف سعی می کند گروه مخاطب خودش را که از مسجد به عنوان جایگاه ویژه‌ یاد می کنند از دست ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این پایگاه های فرهنگی هنری که در مجاور مساجد فعالیت دارند، می‌توانند افراد جامعه را از گزند انحرافات و آسیب های اجتماعی دور کنند.

 

 

در این راستا مرحله مسجدی جشنواره فرهنگی ورزشی توسط کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی شهرستان اراک کوی صالح آباد (۲۸ تیر) با حضور مسئولان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اراک در صحن مسجد حضرت صاحب الامر(عج) ویژه پسران و دختران و اعضای کانون فرهنگی هنری برگزار شد.

 

برگزیدگان این دوره از مسابقات به شرح زیر است:

 

 مسابقات دارت ویژه پسران: یاسین میقانی نفر اول و علیرضا معطی نفر دوم

 

مسابقات دارت ویژه دختران:‌ بهار معطی نفر اول و نرجس ربیعی نفر دوم

 

مسابقات فوتبال دستی ویژه پسران:‌ علیرضا معطی

 

مسابقات تنیس روی میز ویژه پسران: یاسین میقانی نفر اول و محمد مهدی زهره وند نفر دوم

 

مسابقات تنیس روی میز ویژه دختران:‌ حدیث حیدری نفر اول  و  زهرا کریمی نفر دوم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام رضا ع سازمان بهزیستی نماز جمعه دهه کرامت شیراز کلیپ روزنامه جشن های دهه کرامت خراسان جنوبی بچه های مسجدی جشنواره فرهنگی ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین