Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@21:42:04 GMT

شوک به هواداران پرسپولیس؛ کریم باقری، قربانی جدید!

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۴۳۵۶

شوک به هواداران پرسپولیس؛ کریم باقری، قربانی جدید!

به گزارش وانانیوز، 

کریم باقری مربی محبوب باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران که در این سال‌ها یکی از ارکان کلیدی سرخ‌های تهران بوده است، در این ساعات تبدیل به ترندترین شخصیت باشگاه سرخ‌های تهرانی شده است، تا انگشت بسیاری از اتهامات و فعل و انفعالات به سوی او گرفته شود و شوکی جدی به مخاطبین پرسپولیس وارد شود، چرا که کریم باقری نزد سرخ‌ها شخصیتی همیشه به دور از حاشیه و به دور از اشتباه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ادعای امیر عابدینی مبنی بر دسترسی او به لیست نقل و انتقالاتی پرسپولیس و انجام برخی برنامه‌های برانکو، به دست این مربی، شروع‌گر موج حواشی بود تا کریم باقری درگیر بازی حاشیه‌ای لیست خروجی سرخ‌ها شود، هرچند که او چندین و چندبار به صورت رسمی اعلام داشته به عنوان شخصیت اول کادر فنی در پرسپولیس ایفای نقش نخواهد کرد و خارج از گود خواهد ایستاد تا نفر اول انتخاب شدۀ باشگاه، تصمیم‌گیری‌های نهایی را به انجام برساند.

 

بسیار بعید به نظر می‌رسد که کریم باقری لیست خروجی‌های باشگاه را مشخص کرده باشد، شاید کالدرون در پرسپولیس تازه وارد باشد و خیلی به امور تسلط نداشته باشد، اما بدون شک گابریل آرژانتینی مردی نیست که حریم خود را در اختیار دیگر مربیان بگذارد و اجازۀ امور تخصصی خود را، آن هم در آغاز کارش، به دست کریم باقری سپرده باشد تا او برای مهره‌های فنی تیمش تصمیم‌گیری کرده باشد!

 

اینکه امروز کریم باقری اینچنین درگیر حواشی نقل و انتقالاتی پرسپولیس شده است، خیلی مسئله‌ای عجیب و باورنکردنی نیست، چرا که در گذشته حتی برانکو ایوانکوویچ نیز رو در روی هواداران قرار داده شد تا به نوعی تصمیمات شخصی مدیران باشگاه توجیه شود، پس خیلی عجیب نیست که کریم باقری نیز در این موج غرق شود!

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: نقل و انتقالات پرسپولیس امیر عابدینی کریم باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است

باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به شدت تکذیب می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل‌وانتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب و با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خوشحالی هواداران اراکی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است