Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، شرکت ام‌دی کامپلت (MD Complete) اعلام کرد، محصول جدیدی موسوم به NanoActive HATM ارائه کرده که برای مراقبت پوستی مناسب بوده و می‌تواند با نفوذ در پوست به حفظ طراوت و ظاهر پوست کمک کند.

در این فناوری از نانوذراتی استفاده شده که حاوی مولکول‌های اسید هیالورونیک به همراه اسیدهای آمینه، ویتامین و پلی‌ساکارید هستند، این نانوذرات به سدهای فنی موجود در مسیر استفاده سنتی از اسیدهیالورونیک غلبه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برایان زلیکسون، بنیان‌گذار شرکت ام‌دی گفت: این محصولات جدید قواعد بازی برای استفاده از اسید هیالورونیک در محصولات مراقبت پوستی را تغییر می‌دهد، ما محصول NanoActive HATM را توسعه دادیم تا از مزایای اسیدهیالورونیک استفاده کنیم ماده‌ای که معمولاً به‌صورت تزریقی به داخل زخم یا پوست، مورداستفاده قرار می‌گیرد، ما سطح نانوذرات اسیدهیالورونیک را اصلاح کردیم و انتظار داشتیم که این کار موجب بهبود جذب این ماده و نفوذ آن به پوست شود، آنچه انتظار نداشیم این بود که این روش چقدر می‌تواند روی بهبود وضعیت پوست، سلامت و ظاهر آن تأثیرگذار باشد.

این شرکت از این نانوذرات برای ساخت ماسک‌های مختلف استفاده کرده است در ماسک Quench & Restore Advanced ۲-in-۱ Sleep Mask، این نانوذرات موجب بهبود سطح پوست شده و مانع از افتادگی آن در اثر استرس و اضطراب می‌شود، در محصولی دیگر، این نانوذرات در ماسکی به‌عنوان لایه‌بردار استفاده شده که موجب حذف ساختارهای مرده پوست می‌شود و ظاهر پوست را بهبود می‌دهد، در محصول ضدچروک، این نانوذرات به همراه ویتامین C و E برای بهبود ساختار پوست و خطوط روی آن استفاده می‌شود، در محصول کرم دور چشم، این نانوذرات به تغذیه بهتر سلول‌ها کمک می‌کند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی در اطلاعیه ضمن تقاضای دعای خیر از مؤمنان، از وضعیت درمان این عالم ربانی و وخامت حال وی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون وضعیت درمان این عالم ربانی از وخامت حال وی و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع مؤمنین گرامى مى‌رساند که در پى کسالت اخیر آیت‌الله حاج سید محمدعلى شیرازى(دامت برکاته) حال عمومى ایشان وخیم‌تر شده و معظم له کماکان در بخش مراقبت‌هاى ویژه تحت درمان قرار دارند.

این اطلاعیه می‌افزاید؛ جهت سلامتى و شفاى این عالم مجاهد و خدوم از همه مؤمنین ملتمس دعاى خیر هستیم. 

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • شیوه صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی برای تاثیرگذاری بیشتر
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • خواص جکوزی برای پوست
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • موثرترین و بهترین روتین پوستی روز و شب کدام اند؟
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • شناسایی بیماری‌های عفونی با نانوکامپوزیت آراسته به طلا
  • بررسی نقش روتین پوستی در سلامت پوست